×
×

شهرکریمه – امام جمعه قم: ترامپ منتظر پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی باشد /دولت عراق قانون اخراج آمریکایی‌ها را اجرا کند

  • کد نوشته: 25716
  • [ad_1] ترامپ منتظر پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی باشد/دولت عراق قانون اخراج آمریکایی‌ها را اجرا کند به گزارش شهرکریمه آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم با اشاره به شهادت مجاهد بزرگ، فدایی اسلام، حامی متسعضفان جهان، سرباز ولایت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یار مجاهدش ابومهدی المهندس اظهار کرد: […]

    شهرکریمه – امام جمعه قم: ترامپ منتظر پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی باشد /دولت عراق قانون اخراج آمریکایی‌ها را اجرا کند
  • [ad_1]

    ترامپ منتظر پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی باشد/دولت عراق قانون اخراج آمریکایی‌ها را اجرا کند

    ترامپ منتظر پاسخ ترور حاج قاسم سلیمانی باشد/دولت عراق قانون اخراج آمریکایی‌ها را اجرا کند

    به گزارش شهرکریمه آیت الله سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قم با اشاره به شهادت مجاهد بزرگ، فدایی اسلام، حامی متسعضفان جهان، سرباز ولایت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یار مجاهدش ابومهدی المهندس اظهار کرد: این شهید والامقام بعد از عمری مجاهدت و خدمت صادقانه و خالصانه به گمشده خود یعنی شهادت در راه خدا نائل شد.

    وی با بیان اینکه این شهادت سرنوشت ساز در تاریخ مقاومت اسلامی تاثیرات بسیاری دارد، بیان کرد: این شهادت را به یاران عزیز و منتظران حقیقی امام زمان(عج) و غیورمردان جبهه های نبرد علیه استکبار جهانی تبریک و تهنیت عزیز می‌کنم.

    امام جمعه قم همچنین این شهادت را خدمت امام عصر(عج) و نایب بر  حق ایشان حضرت امام خامنه ای و همچنین مراجع تقلید، سپاه پاسداران و ملت ایران و عراق تسلیت گفت.

    وی با بیان اینکه بدون شک این شهادت بزرگ آثار عظیمی در پی خواهد داشت اظهار کرد: شهادت قهرمانانه و مظلومانه حاج قاسم یادآور شهادت شهید بهشتی و پیام تسلی بخش امام راحل بود که فرمودند شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد و اکنون در مورد این سرباز ولایت و ملت ایران و بزرگ مرد اسلام می‌گوییم سردار سلیمانی بزرگمردی بود که خداوند او را برای مبارزه با دشمنان اسلام ذخیره کرده بود.

    آیت الله سعیدی یادآور شد: در سایه فرماندهی این مرد بزرگ، آمریکا و صهیونیست‌ها شکست‌های متعددی را متحمل شده بودند و شکست در جنگ ۳۳ روزه، شکست داعش در منطقه و خدمت مخصلانه به مردم عراق و سوریه از جمله خدمات این شهید والامقام است.

    وی با بیان اینکه سردار سلیمانی مالک اشتر ولایت در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات طیبه‌اش خواب را از چشم قاتلان گرفته بود و بدون شک خون پاک و همراهان شهیدش کاخ سیاه آمریکا را به لرزه خواهد انداخت.

    امام جمعه قم تاکید کرد: شهادت این سرباز ولایت و امت نوید آزادی قدس و بستر ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است و حداقل دستاورد خون پاک حاج قاسم و همراهانش شکست آمریکا در منطقه و عراق خواهد بود.

    وی با بیان اینکه اکنون دولت عراق به خاطر نقض حاکمیت از سوی آمریکا، باید قانون اخراج آمریکایی ها را اعلام و اعمال کند، گفت: حاج قاسم سلیمانی به دعوت رسمی عراق به این کشور آمده بود و عراق هم باید از آمریکایی‌های میهمان کش انتقام بگیرد.

    سعیدی تاکید کرد: ترامپ و نتانیاهو بدانند به زودی از ارتش های آزادی بخش و مردمی جهان جواب این ترور را دریافت خواهند کرد.

    وی افزود: آمریکا و نظام سلطه با این جنایت خود جبهه مقاومت را تقویت کرده و بر وحدت مسلمانان افزودند، حاج قاسم به آرزوی دیرینه خود رسید و حاج قاسم های بسیاری از این سرزمین ها سر برآورده و به جان مستکبران آتش خواهند افکند و آینده شاهد صدقی بر این ادعاست که شهادت مردان بزرگ برای آنان سعادت و برای امت اسلام پیروزی و نصرت به دنبال خواهد داشت.

    امام جمعه قم افزود: آمریکایی‌ها بدانند بعد از شهادت مظلومانه حاج قاسم شعار مرگ بر آمریکا روح بیشتری خواهد یافت و تمام آزادی خواهان جهان این شعار را سر خواهند داد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.