×
×

شهرکریمه – امام جمعه قم: هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست

  • کد نوشته: 26615
  • [ad_1] هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست به گزارش شهرکریمه آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه بی‌نظیر در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرده و نیز از ملت‌هایی […]

    شهرکریمه – امام جمعه قم: هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست
  • [ad_1]

    هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست

    هیچ بهانه ای برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست

    به گزارش شهرکریمه آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار کرد: از ملت بزرگ ایران به دلیل خلق حماسه بی‌نظیر در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرده و نیز از ملت‌هایی که اظهار علاقه کردند به ویژه ملت بزرگ عراق که حماسه بی نظیری را کشور خلق کردند باید تشکر کرد.

    وی بیان کرد: حضور ۳۰ میلیون جمعیت در شهرهای ایران و حضور ملت در مراسم‌های بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، جلوه‌ای از عالم فیض و ملکوتی و نشانی از عظمت ملت ایران است.

    امام جمعه قم همچنین با اشاره به سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: خانواده‌های داغدیده در سانحه هواپیمای اوکراینی، با وجود غم جانکاه در امتحان خود سربلند شدند.

    وی افزود: با وجود فتنه گری‌ها و دسیسه‌های شیطانی برای بهره گیری سوء از این حادثه غم‌انگیز، این خانواده‌ها امتحان خوبی دادند؛ خداوند همه جانباختگان سانحه هوایی و شهدای عالی مقام را با اولیا خودش محشور بفرماید.

    اعرافی با اشاره به اینکه ملت از امتحان بزرگ الهی و یک حادثه بزرگ در هجوم موشکی به پایگاه عین‌الاسد عبور کرد، افزود: نیروهای مسلح و سپاه عزیز و مقتدر در این آزمون پیروز بودند.

    وی با اشاره به اینکه ملت همچنان دو آزمون در پیش دارند، گفت: آزمون نخست راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی است.

    امام جمعه قم تصریح کرد: باید این راهپیمایی، همبستگی تشییع حاج قاسم و اقتدار ملت در حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را تقویت کند و این راهپیمایی باید نمادی نو از حضور ملت در عرصه دفاع از آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب اسلامی باشد.

    وی با اشاره به اینکه آزمون دوم انتخابات اسفندماه است، گفت: این انتخابات می‌تواند حلقه اقتدار ملت و عظمت گفتمان و جبهه مقاومت را تکمیل کند. همه در این روز باید فارغ از هر اعتراض، نقد و ایرادی که دارند، برای اقتدار ایران، انقلاب و اسلام و برای امنیت و پیشرفت ایران اسلامی در صحنه انتخابات حاضر شوند.

    اعرافی با تاکید بر اینکه هیچ بهانه ای از هیچ گروهی برای دور شدن از صندوق‌های رأی پذیرفته نیست، یادآور شد: صندوق‌های رأی باید شکوه حضور را نشان داده و مردم باید با آگاهی و بصیرت به انسان‌های پاک‌دست و مجاهد و مبارز رأی دهند تا کشور در مسیر درست قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه در انتخابات، اصل اول حضور پرشکوه و اصل دوم حضور اخلاقی و منطبق بر مقررات و اخلاق است، ادامه داد: اصل سوم انتخاب بهترین‌ها بر اساس حجت الهی است. رعایت این سه اصل می‌تواند حلقه اقتدار را تکمیل کند و امیدواریم که ملت شکوه دیگری را رقم بزند.

    مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با بیان اینکه تمام دشمنان اسلام، ایران و انقلاب امروز دست به دست هم داده اند و گاهی برخی ناآگاهانه با آنها همراهی می‌کنند، یادآور شد: کسانی استکبار و آمریکا را از این همه جنایت تطهیر می‌کنند و این یک مصیبت بزرگ است. آمریکا خون ملت‌ها را آشامیده و بدبختی را بر همه عالم تحمیل کرده است آن وقت کسانی به گونه ای سخن می‌گویند که اینها فرشتگان عالم هستند و این، یک خطای استراتژیک است.

    وی تطهیر آمریکا و نگاه خوش‌بینانه به آمریکا و دست نشاندگان آنها را خطی دانست که در ایران و منطقه دنبال می‌شود و یادآور شد: خط دیگر این است که رژیم منحوس پهلوی را خوب نشان داده و یا بدی‌های آنها را کمرنگ جلوه دهند.

    اعرافی گفت: قاجار و پهلوی‌ها بدترین رژیم‌ها بوده و استقلال و آزادی کشور را فروختند و دست اجانب را به همه مقدرات باز کردند و دست آنها به خون ملت آلوده است.

    وی با اشاره به اینکه با وجود همه مشکلات، تحریم‌ها و توطئه‌ها ایران در این ۴۰ سال به اوج عظمت رسیده است، گفت: دست‌هایی در کار است که این عظمت را کوچک بشمارد. دست‌هایی در کار است ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی را کوچک کرده و کم بشمارد.

    امام جمعه قم با تاکید بر اینکه عظمت ملت ایران با اسلام گره خورده است تصریح کرد: سخنی ملی گراها و باستان گراها که می‌گویند اسلام از ایران جداست غلط است و ایران با آغوش باز از اسلام و مکتب اهل بیت استقبال کرد و عظمت ایران در پرتو اسلام و معارف اهل بیت است.

    وی با اشاره به سخن یکی از مقامات آمریکا که خطاب به جانشین سردار سلیمانی گفته است اگر راه شهید سلیمانی را بروی به همان سرنوشت دچار خواهی شد گفت: اگر شما هم راه ترویستی را ادامه دهید با موشک‌های ایران در همه پایگاه‌های خود در منطقه مواجه خواهید شد.

    اعرافی افزود: ملت‌های مسلمان، محور مقاومت و ملت رشید ایران سختی‌ها را به جان می‌خرند ولی تسلیم شما نخواهند شد و مسؤولان باید تلاش کنند که مشکلات مردم را حل کرده و به درد دل مردم برسند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.