[ad_1] امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم به گزارش شهرکریمه هادی سلیمی با اشاره به برنامه‌های دو ماهه اخیر معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم، افزود: طی این مدت ۳۸ حادثه به وقوع پیوسته است. وی بیان کرد: ۳۸ مورد حادثه به وقوع پیوسته شامل پنج مورد برف و کولاک، ۲۸ […]

[ad_1]

امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم

امدادرسانی به ۲۵۹۰ نفر توسط هلال احمر قم

به گزارش شهرکریمه هادی سلیمی با اشاره به برنامه‌های دو ماهه اخیر معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم، افزود: طی این مدت ۳۸ حادثه به وقوع پیوسته است.

وی بیان کرد: ۳۸ مورد حادثه به وقوع پیوسته شامل پنج مورد برف و کولاک، ۲۸ مورد حوادث جاده‌ای و سه مورد خدمات مناسبتی و یک مورد حوادث کوهستان است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: در این حوادث به ۲ هزار و ۵۹۰ حادثه دیده خدمت رسانی شد که شامل ۶۳۸ نفر در برف و کولاک و ۷۶ نفر در جاده و هزار و ۸۷۵ نفر در خدمات مناسبتی و یک نفر در کوهستان می‌شود.

وی گفت: مجموع کل آسیب دیدگان حوادث ۲ هزار و ۵۸۳ نفر بوده که تعداد ۶۳۸ نفر در برف و کولاک گیر کرده‌اند و ۶۹ نفر در حوادث جاده‌ای و هزار و ۸۷۵ نفر در خدمات مناسبتی و یک نفر در کوهستان بوده است.

سلیمی عنوان کرد: مجموع کل نجات یافتگان طی ۲ ماهه اخیر ۲۱ نفر شامل ۲۰ نفر انتقالی و یک نفر امدادرسانی سرپایی بوده است، همچنین در حوادث جاده‌ای یک نفر و در خدمات مناسبتی ۲۰ نفر در حوادث نجات یافتند.

وی در ادامه گفت: مجموع کل افراد اسکان داده شده از ابتدای دی ماه تاکنون ۱۵ نفر بود که شامل گیر کردن ۱۵ نفر در برف و کولاک می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار داشت: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده ۱۱۳ تیم به همراه ۴۸۵ نفر نیروهای عملیاتی بوده است که از طریق ۲۶ دستگاه اعزام شده و این خدمات ارائه شد.

وی گفت: طی ۲ ماهه اخیر در عملیات اطفا حریق به یک مورد امدادرسانی شد و در مجموع کل عملیات رهاسازی انجام شده ۳۲ مورد گزارش شده است.

سلیمی افزود: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه نیز ۱۴ دقیقه و ۴۰ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات نیز ۴۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه است.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]