[ad_1] امدادیاران سیار در قم قرنطینه خانگی را هشدار می‌دهند به گزارش شهرکریمه محمد گلفشان با تأکید بر ضرورت اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، افزود: طرح پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس در حال برگزاری است. وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق […]

[ad_1]

امدادیاران سیار در قم قرنطینه خانگی را هشدار می‌دهند

امدادیاران سیار در قم قرنطینه خانگی را هشدار می‌دهند

به گزارش شهرکریمه محمد گلفشان با تأکید بر ضرورت اهمیت مسئولیت اجتماعی شهروندان در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا، افزود: طرح پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا از سوی ستاد مقابله با این ویروس در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: امدادیاران سیار از طریق پخش فایل صوتی توسط خودروهای بلندگودار در سطح شهر قم نسبت به اهمیت قرنطینه خانگی هشدار می‌دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امدادیاران سیار هر روز در قالب ۲ خودرو و چهار نفر نیروی امدادگر در خیابان‌های مشخص شده تردد می‌کنند و هشدارهای لازم را نسبت به ماندن شهروندان در خانه، شستشوی صحیح دست‌ها و اجتناب از سطوح آلوده و دوری از تجمعات ارائه می‌دهند.

گلفشان با بیان اینکه هر خودرو به مدت چهار ساعت در خیابان‌ها هشدارهای لازم را به شهروندان ارائه می‌دهند، افزود: امیدواریم با اجرای این طرح، مردم مسئله قرنطینه خانگی و پرهیز از اجتماعات را جدی بگیرند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]