[ad_1] امروز اطلاعات و رسانه محور قدرت شده است به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست شامگاه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی استان قم که در شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شکی نیست که روابط عمومی با روابط خصوصی مرزبندی دارد و ما در عصر ارتباطات قرار […]

[ad_1]

امروز اطلاعات و رسانه محور قدرت شده است

امروز اطلاعات و رسانه محور قدرت شده است

به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست شامگاه شنبه در گردهمایی مدیران روابط عمومی استان قم که در شبستان حضرت فاطمه زهرا (س) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، اظهار داشت: شکی نیست که روابط عمومی با روابط خصوصی مرزبندی دارد و ما در عصر ارتباطات قرار داریم که در این دواران قدرت در تسلط بیان، اندیشه و رفتار حرفه‌ای است و از طرفی باید بتوانیم صداهای مخالف را بشنویم که متأسفانه برخی خوب گوش نمی‌دهند.

وی عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید صحت مطالبی که از جامعه هدف دریافت می‌کنند را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند تا در صورت درستی مطالب ارائه شده؛ مسئولان بتوانند تصمیمات لازم را در آن مورد اتخاذ کنند.

استاندار قم ابراز داشت: وقتی ما در یک فرآیند ارتباطی پیام صحیحی را انتقال دهیم در این شرایط تأثیرگذاری و اصلاح سیاست‌ها بهتر صورت می‌گیرد و در این راستا باید با کلیه ابزارهای ممکن در جهت اطلاع رسانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ما باید تولید محتوا داشته و سهمی در مصرف و چرخش اطلاعات دریافتی داشته باشیم، افزود: اگر در گذشته توزیع ثروت‌ها نابرابر بوده، امروز اطلاعات و رسانه محور قدرت شده است.

سرمست گفت: اگر بخواهیم با انبوه حملات و تهاجمات مقابله کنیم باید تولید محتوا داشته که در این صورت می‌توانیم موفق باشیم و نباید صرفاً مصرف کننده باشیم.

وی با بیان اینکه امروز عصر اطلاعات است که هر چقدر سهم بیشتری در تولید اطلاعات داشته باشیم، ابتکار عمل را در دست خواهیم داشت، ادامه داد: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه بر عهده دارند که باید نسبت آنها با روابط عمومی‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد و هر روابط عمومی که بتواند تعامل خوبی با رسانه‌ها برقرار کند می‌تواند موفق‌تر باشد و هر کسی از رسانه‌ها دوری کند و تنها به ساختارهای رسمی اکتفا کند موفقیت چندانی نخواهد داشت.

استاندار قم افزود: روابط عمومی‌ها باید مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم و جامعه هدف را به مسئولان انتقال دهند تا تصمیمات لازم اتخاذ شود و روابط عمومی‌ها در حقیقت باید نقش دوجانبه‌ای بین مردم و مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]