×
×

شهرکریمه – امضای دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن/اختصاص اعتبار در حوزه حمل و نقل و آب شرب قم

  • کد نوشته: 32032
  • [ad_1] امضای دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن/اختصاص اعتبار در حوزه حمل و نقل و آب شرب قم به گزارش شهرکریمه محمدباقر نوبخت،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز جمعه در سفر به قم و شرکت در جلسه ویدیو کنفرانس با بهرام سرمست استاندار قم که به کرونا […]

    شهرکریمه – امضای دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن/اختصاص اعتبار در حوزه حمل و نقل و آب شرب قم
  • [ad_1]

    امضای دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن/اختصاص اعتبار در حوزه حمل و نقل و آب شرب قم

    امضای دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن/اختصاص اعتبار در حوزه حمل و نقل و آب شرب قم

    به گزارش شهرکریمه محمدباقر نوبخت،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور روز جمعه در سفر به قم و شرکت در جلسه ویدیو کنفرانس با بهرام سرمست استاندار قم که به کرونا مبتلا و در منزل در قرنطینه بسر می‌برد، با بیان اینکه در سفر رئیس جمهوری به قم ۲۴ مصوبه صورت گرفته بود، گفت: برای این مصوبه‌ها سه هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار تعیین شد که تا الان مجموع پرداختی پنج هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال و ۱۵۱ درصد بیشتر از مبلغ مورد نظر می‌باشد.

     او افزود: با این حال ما خودمان را موظف می‌دانیم برای برخی از طرح‌هایی که باقی مانده پرداخت‌هایی را داشته باشیم و همه این اقدام‌ها گام کوچکی در خدمتگزاری به مردم قم است.

    نوبخت همچنین با بیان اینکه ارقامی که در حوزه حمل و نقل و ریل و تصفیه خانه آب قم لازم است نیز از سوی دولت اختصاص داده خواهد شد گفت: در ارتباط با زیرساخت راه و راه آهن و همچنین مسئله آب شرب قم نیز این مسئله اجتماعی را با حمایت مالی بر طرف می‌کنیم.

    دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن 

    معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود هدف از سفرش به قم را تبادل دو تفاهم نامه در بخش جهش تولید و مسکن عنوان کرد و گفت: تفاهم نامه جهش تولید در جهت راهبرد ابلاغی سال ۹۹ رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود که با امضای آن ۲۷ طرح مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در دستور کار قرار می‌گیرد.

    او رقم ارزی این حجم از سرمایه گذاری را نیز ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار ذکر کرد و گفت: حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار از محل تبصره ۱۸ و ۱۴ تامین می‌شود.

    نوبخت تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای طرح‌ها را نیز هفت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دانست و گفت: ۲ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال نیز آورده بخش خصوصی است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با این سرمایه گذاری ۴۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال به ارزش تولیدات قم افزوده، و بالغ بر هزار و ۳۷۷ تَن نیز فرصت شغلی جدید به دست می‌آورند که این‌ها برکت‌هایی است که در جهت اجرای فرمان رهبری برای جهش تولید در قم شاهد هستیم.

    او همچنین تفاهم نامه در بخش مسکن را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: بر این اساس  یک هزار واحد مسکونی در کمتر از یک سال برای انسان‌های شریف و بزرگواری که در روستا‌ها و حاشیه شهر سکونت دارند و یا از امکان مالی برخوردار نیستند احداث و تقدیم خواهد شد.

    انتهای پیام/۱۱۱

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.