×
×

شهرکریمه – امیرآبادی: مردم با رعایت مسائل بهداشتی به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کنند

  • کد نوشته: 29016
  • [ad_1] امیرآبادی: مردم با رعایت مسائل بهداشتی به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کنند به گزارش شهرکریمه احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم و امیدواریم که مردم با رعایت مسائل، به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کنند. وی […]

    شهرکریمه – امیرآبادی: مردم با رعایت مسائل بهداشتی به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کنند
  • [ad_1]

    امیرآبادی: مردم با رعایت مسائل بهداشتی به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کنند

    امیرآبادی: مردم با رعایت مسائل بهداشتی به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کنند

    به گزارش شهرکریمه احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: قدردان زحمات پزشکان و پرستاران هستیم و امیدواریم که مردم با رعایت مسائل، به ریشه کنی ویروس کرونا کمک کنند.

    وی ادامه داد: پیگیری‌ها برای راه‌اندازی بیمارستان امیرالمومنین (ع) انجام شد و امروز نیز تماسی با معاون وزیر بهداشت داشتیم و تأکیدات لازم صورت گرفت.

    عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارها در این بیمارستان به خوبی پیش می‌رود و در آینده نزدیک شاهد افتتاح بیمارستان امیرالمومنی(ع) خواهیم بود.

    کلنگ احداث بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم در سال ۹۴ با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا به زمین زده شد و در ۹ طبقه و مجهز به فرودگاه بالگرد بر روی پشت بام برای انتقال مصدومان ساخته شده است.

    این بیمارستان دارای بخش های: زنان، اعصاب و روان، جراحی، اطفال، ارتوپد، گوش، حلق و بینی، چشم و واحدهای پاراکلینیکی از جمله تصویر برداری، سی تی اسکن و آزمایشگاه و داروخانه است که با جذب اعتبارات و با تجهیز وسایل پزشکی در روزهای آینده افتتاح می شود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.