[ad_1] عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ملت و دولت ایران با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا در مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی فراهانی امروز در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه حوزه‌های مختلف شهری در سالن همایش‌های شهرداری قم، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اظهار […]

[ad_1]

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ملت و دولت ایران با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا در مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس: ملت و دولت ایران با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا در مقابله با کرونا سربلند بیرون آمدند

به گزارش شهرکریمه احمد امیرآبادی فراهانی امروز در آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۰ پروژه حوزه‌های مختلف شهری در سالن همایش‌های شهرداری قم، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) اظهار داشت: لازم است از زحمات مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم تقدیر و تشکر کنیم چراکه با وجود محدودیت‌های مالی موجود اجازه متوقف شدن پروژه‌ها را ندادند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود از دست دادن برخی از هم‌وطنان به دلیل ابتلا به این بیماری و علیرغم همه سختی‌ها، اتفاقات خیلی خوبی در کشور اتفاق افتاد که همایش عشق‌ورزی، وحدت و همدلی در میان مردم ایران به منصه ظهور رسید و تجلی یافت.

وی بیان کرد: ملت و دولت ایران در مقابله با ویروس کرونا با وجود تحریم‌ها و دشمنی‌های ایالات‌متحده آمریکا، سربلند بیرون آمد و خوش درخشید اما می‌دانیم بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته و غنی از منابع مالی الآن دچار سختی‌ها و دشواری‌های بیشتری شدند که قادر به مدیریت این بیماری نیستند.

امیرآبادی فراهانی با بیان اقداماتی که گروه‌های جهادی، نیروهای مردمی، طلاب و بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا انجام دادند، ابراز کرد: با توجه به عملیاتی شدن فتوای مقام معظم رهبری در زمینهٔ تغسیل متوفیان کرونایی طلاب جهادی وارد میدان شده و غسل این عزیزان با رعایت موازین شرعی انجام گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: طلاب جهادی با اخلاص و ایثارگری همه کارهای خدماتی بیمارستان را برای مبتلایان به بیماری کرونا بدون چشم‌داشت مادی انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که از قرارگاه کریمه اهل‌بیت(س) داشتیم مشاهده کردم که کمک‌رسانی مردم از مبلغ قلیل شروع می‌شده و تا گاهاً تا یک میلیارد تومان کمک می‌شد.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شجاعت مثال‌زدنی پزشکان و کادر پزشکی قم به‌عنوان مرکزی که این ویروس را شناسایی کردند، قابل‌تقدیر است و کارهای بزرگی که توسط نیروهای جهادی، بسیجیان و کادر پزشکی و نیروهای مردمی صورت گرفت هیچ‌گاه فراموش نشده و در یادها خواهد ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]