[ad_1] انتخابات کانون مداحان شهرستان قم برگزار شد به گزارش شهرکریمه چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان قم، روز جمعه با شرکت ۴۳۵ نفر از مداحان مستمر و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد. پس از شمارش آرای مأخوذه، جواد اشعری با ۲۶۸ رأی، سیدرضا جدا با […]

[ad_1]

انتخابات کانون مداحان شهرستان قم برگزار شد

انتخابات کانون مداحان شهرستان قم برگزار شد

به گزارش شهرکریمه چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان شهرستان قم، روز جمعه با شرکت ۴۳۵ نفر از مداحان مستمر و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

پس از شمارش آرای مأخوذه، جواد اشعری با ۲۶۸ رأی، سیدرضا جدا با ۲۰۳ رأی، رضا ولی‌زاده با ۲۰۳ رأی، سید محسن بنی‌فاطمی با ۱۸۸ رأی، احمد ساری (عرب) با ۱۴۹ رأی، سید حسن گل ختمی قمصری با ۱۳۹ رأی، مجید دلشادفر با ۱۳۲ رأی، محمدرضا سیرلانی با ۱۰۸ رأی، داوود میرزاپور با ۱۰۶ رأی، برجعلی سیفی قزل قلعه با ۱۰۵ رأی و احمد پناهیان با ۱۰۱ رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین ابوالفضل عامری‌فر با ۱۰۰ رأی، علی قنبری با ۹۶ رأی، محمد مروج الشریعه با ۹۵ رأی، بهزاد سلمانی با ۸۵ رأی و جواد رضایی با ۸۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل در این انتخابات برگزیده شدند.

نتیجه این انتخابات پس از بررسی اعتراض‌های احتمالی به صورت قطعی اعلام می‌شود.

امسال برای نخستین بار انتخابات مداحان از شاعران آئینی تفکیک شده و ۵ نفر از منتخبان کانون شهرستان قم، ۵ نفر از منتخبان مداحان شاخص استان و یک نفر از منتخبان بخش‌های تابعه، اعضای کانون مداحان استان قم را تشکیل خواهند داد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]