×
×

شهرکریمه – انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 32371
  • [ad_1] انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی اظهار کرد: انتخابات سه دوره قبلی این تشکل با شرکت مداحان و شاعران آئینی برگزار می‌شد ولی در دوره چهارم این ۲ گروه از هم تفکیک شده و انتخابات هیأت مدیره آن‌ها به‌صورت مجزا برگزار می‌شود. وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، […]

    شهرکریمه – انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود
  • [ad_1]

    انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود

    انتخابات کانون مداحان قم برگزار می‌شود

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی اظهار کرد: انتخابات سه دوره قبلی این تشکل با شرکت مداحان و شاعران آئینی برگزار می‌شد ولی در دوره چهارم این ۲ گروه از هم تفکیک شده و انتخابات هیأت مدیره آن‌ها به‌صورت مجزا برگزار می‌شود.

    وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، انتخابات مداحان آئینی روز سوم مرداد ماه سال‌جاری در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و ادارات تابعه برگزار می‌شود.

    به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات مداحان از ۲۱ تا ۲۵ تیر ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۴ در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم و بخش‌های تابعه انجام می‌شود.

    حجت‌الاسلام عزت‌زمانی تاکید کرد: کاندیداهای این انتخابات باید علاوه بر دهه محرم، در بیشتر مناسبت‌های مذهبی برنامه مداحی اجرا کرده باشند.

    وی افزود: برای برگزاری این انتخابات کمیته‌های اجرایی، نظارت، اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی تشکیل شده و امیدواریم شاهد حضور پرشور مداحان آئینی در انتخابات باشیم تا گامی در راستای فرهنگ‌سازی و تعمیق معارف دینی در جامعه برداشته شود.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.