[ad_1] انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت به گزارش شهرکریمه در آستانه آغاز دهه کرامت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی و قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد. احمدی در مورد اهمیت برگزاری این نشست اظهار […]

[ad_1]

انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت

انتخاب شعار «فداها ابوها» ویژه دهه کرامت

به گزارش شهرکریمه در آستانه آغاز دهه کرامت حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی و قرآن و عترت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) طی نشستی با حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

احمدی در مورد اهمیت برگزاری این نشست اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با آستان قدس رضوی انجام گرفته تا بتوانیم مراسم‌های مشترکی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: شعارهای مشترکی میان حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حرم امام رضا علیه‌السلام برای دهه کرامت در نظر گرفته شده که طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تصریح کرد: محورهای محتوایی مشترک میان آستان‌های فاطمی و رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در چندین محور به نتیجه رسیده‌ایم که شاخص‌ترین آن با توجه به شرایط و اقتضای زمانی در کشور، شعار مشترک بین دو آستان با عنوان «فداها ابوها» است.

احمدی یادآور شد: این جمله مشترک برگرفته از خطاب قرار دادن حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها توسط پیامبر گرامی اسلام و همچنین حضرت معصومه سلام‌الله علیها توسط امام موسی کاظم علیه‌السلام است و به همین مناسبت هشتگ «#فدای_دخترم» در برنامه‌های دهه کرامت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این نشست و برنامه‌های رسانه‌ای و هماهنگی میان دو آستان مقدس برای اجرای برنامه‌ها دنبال شده است، ابراز کرد: قرار شد صداهای واحد از آستان‌های مقدس ویژه دهه کرامت پخش شود و با شروع دهه کرامت، با یک نگاه، یک صدا و یک تفکر برنامه‌های رسانه‌ای تولید و در اختیار عموم ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) قرار گیرد.

معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد: در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، در یک زمان مشخص و به صورت هم‌زمان، سلام به حضرت از طریق آستان‌های مقدس و مساجد پخش می‌شود و عرض ارادت به ایشان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]