[ad_1] انتقاد آیت‌الله استادی از بی‌توجهی به فرهنگ حجاب و عفاف در تبلیغات بازرگانی به گزارش شهرکریمه آیت‌الله رضا استادی در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) که پنجشبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه صدا و سیما باید نسبت به موضوع حجاب و عفاف توجه بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: گاهی در پیام‌های […]

[ad_1]

انتقاد آیت‌الله استادی از بی‌توجهی به فرهنگ حجاب و عفاف در تبلیغات بازرگانی

انتقاد آیت‌الله استادی از بی‌توجهی به فرهنگ حجاب و عفاف در تبلیغات بازرگانی

به گزارش شهرکریمه آیت‌الله رضا استادی در چهارمین همایش سیدالعابدین(ع) که پنجشبه شب در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه صدا و سیما باید نسبت به موضوع حجاب و عفاف توجه بیشتری داشته باشد، اظهار کرد: گاهی در پیام‌های بازرگانی صدا و سیما شاهد حضور بانوانی با وضعیت نامناسب هستیم، نمایش این تصاویر از شبکه‌های ملی می‌تواند بسیاری از قبح‌ها را شکسته و موجب تغییر ضاعقه مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی برنامه‌های صدا و سیما فعالیت مجموعه‌های فرهنگی را هم بی‌تاثیر می‌کند، تصریح کرد: این مجموعه با مخاطب میلیونی خود می‌تواند با برنامه‌سازی‌های درست در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی گام بردارد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: هر چند کتابخوانی اهمیت بسیاری دارد اما اگر تبلیغ کتاب‌های نامناسب را دنبال کنیم شاهد خسارت و آسیب‌هایی در جامعه اسلامی خواهیم بود؛ ما نباید فقط به دنبال افزایش آمار کتابخوانی باشیم بلکه باید ترویج کتاب‌خوانی مفید را در جامعه رقم بزنیم.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف در حوزه نماز و مدارس یاد کرد و گفت: اکنون صدا و سیما به‌جای اینکه به صورت ناآگاهانه کارهای نادرست را تبلیغ کند می‌تواند به مباحث مرتبط با نماز بپردازد.

استادی با تاکید بر اینکه جوانان باید به دنبال جلب نظر امام زمان(عج) باشند، تصریح کرد: در میان جوانان برخی ایمان و اعتقاد متفاوتی دارند که با کارهای فرهنگی خود می‌توانند در میان دیگر جوانان تاثیرگذاری بیشتری از منبر و سخنرانی داشته باشند.

این استاد سطوح عالی حوزه اطاعت از دستورات دینی را شرط محبت اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: اینکه برخی فکر می‌کنند که فقط عشق ورزیدن به این خاندان برای آن‌ها کافی است، نشان می‌دهد این افراد دین را کامل نفهمیده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]