×
×

شهرکریمه – انتقال سبک زندگی ایرانی اسلامی در بستر فناوری‌های نوین

  • کد نوشته: 26549
  • [ad_1] انتقال سبک زندگی ایرانی اسلامی در بستر فناوری‌های نوین به گزارش شهرکریمه سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در نشست معرفی «صنایع خلاق؛ از مجوز تا حمایت» که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: امروزه یک مدل جدید کسب و کار حول محور فناوری در […]

    شهرکریمه – انتقال سبک زندگی ایرانی اسلامی در بستر فناوری‌های نوین
  • [ad_1]

    انتقال سبک زندگی ایرانی اسلامی در بستر فناوری‌های نوین

    انتقال سبک زندگی ایرانی اسلامی در بستر فناوری‌های نوین

    به گزارش شهرکریمه سید حسین اخوان علوی ظهر امروز در نشست معرفی «صنایع خلاق؛ از مجوز تا حمایت» که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد اظهار کرد: امروزه یک مدل جدید کسب و کار حول محور فناوری در حال شکل گیری است.

    وی با بیان اینکه نسل جدید باید با فناوری آشنایی لازم را داشته باشند، عنوان کرد: فناوری یک عنصر کلیدی و مهم است که می‌تواند علاوه بر کسب و کار و میزان درآمد ما، سبک زندگی افراد را نیز تغییر دهد.

    رئیس پارک علم و فناوری استان قم با اشاره به اینکه باید به امر اشتغال به عنوان یک امر و تکلیف الهی یاد کنیم، مطرح کرد: برای ایجاد اشتغال نیازمند لوازمی از جمله سرمایه، مهارت انسانی و … است.

    وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پرچم‌دار حرکت به سوی فناوری‌های سخت هستند، خاطرنشان کرد: امروزه با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این عرصه توانستیم به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

    اخوان علوی با اشاره به اینکه اگر حوزه کسب و کار ما تقویت شود در نتیجه کشور نیز در عرصه‌های مختلف تقویت می‌شود، تصریح کرد: ما می‌توانیم سبک زندگی ایرانی اسلامی را در بستر فناوری‌های نوین به کشورهای دیگر منتقل کنیم که این فرهنگ‌سازی می‌تواند تاثیرات بسیاری در جامعه جهانی داشته باشد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.