[ad_1] انجام اقدامات پیشگیرانه در مراکز درمانی اقامتی معتادان قم به گزارش شهرکریمه محمود عطایی کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی قم گفت: با عنایت به هشدارهای ارائه شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی کشور از قبل از شیوع کرونا در استان تأکیدات و هشدارهای لازم به مسئولان این مراکز ارائه شد. وی […]

[ad_1]

انجام اقدامات پیشگیرانه در مراکز درمانی اقامتی معتادان قم

انجام اقدامات پیشگیرانه در مراکز درمانی اقامتی معتادان قم

به گزارش شهرکریمه محمود عطایی کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی قم گفت: با عنایت به هشدارهای ارائه شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بهزیستی کشور از قبل از شیوع کرونا در استان تأکیدات و هشدارهای لازم به مسئولان این مراکز ارائه شد.

وی افزود: دستگاه تب سنج در کلیه مراکز اقامتی درمان تهیه شده و هر روز خدمتگزاران و مقیمیان مراکز توسط پزشک و کارشناسان معاینه می‌شوند و آموزش‌های لازم بهداشتی و خود مراقبتی توسط کارشناسان به بیماران و پرسنل ارائه می‌شود و مسئولان مراکز هم ضمن خرید و تهیه اقلام بهداشتی اعم از مایع دستشویی و ضدعفونی و دستکش و ماسک و… اقدام کرده‌اند.

این کارشناس مسئول دفتر اعتیاد بهزیستی قم خاطرنشان کرد در ۱۰ مرکز اقامتی درمان معتادین فعال استان قم پذیرش جدید نداریم و ملاقات‌ها هم تعطیل شده تا بتوانیم در حد توان مقیمان را در سلامت کامل نگه داریم.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]