[ad_1] اندیشه‌های تابناک امام(ره) مشعل فروزان ملت ایران است به گزارش شهرکریمه در اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و فرا رسیدن پانزدهم خرداد آمده است: روز ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، روز تجلی نصرت بندگان خدا و غلبه لشکر الهی بر طواغیت است. در […]

[ad_1]

اندیشه‌های تابناک امام(ره) مشعل فروزان ملت ایران است

اندیشه‌های تابناک امام(ره) مشعل فروزان ملت ایران است

به گزارش شهرکریمه در اطلاعیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و فرا رسیدن پانزدهم خرداد آمده است: روز ۱۵ خرداد نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، روز تجلی نصرت بندگان خدا و غلبه لشکر الهی بر طواغیت است.

در این اطلاعیه بیان شده است: ۱۵ خرداد ۴۲ یکی از ایام الله است که تعظیم و بزرگداشت آن نشان تقوا و زمینه ساز تحقق ارزش‌ها و فرهنگ دینی است؛ ۱۵ خرداد یادگار روح خدا حضرت امام خمینی (رحمه الله) و الهام بخش ضرورت استمرار نهضت اسلامی تا ظهور منجی بزرگ بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است.

در این اطلاعیه ذکر شده است: گرچه در ۱۴ خرداد ۶۸ روح ملکوتی آن بزرگ پیشوای جهان اسلام به ملکوت اعلی پیوست، اما اندیشه‌های تابناک وی توسط شاگرد برومندش رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچنان مشعل فروزان فراروی ملت مؤمن و انقلابی ایران است.

اطلاعیه حاکیست: اکنون که ملت مؤمن ایران، پس از یک ماه عبادت و نیایش و روزه داری آماده حضور در عید بزرگ فطر و بزرگداشت مقام امام بزرگوار می‌شوند، همگی دست به دعا برداشته و ضمن طلب علو درجات آن عزیز سفر کرده و همه شهیدان انقلاب، شهدای ۱۵ خرداد و دفاع مقدس، موفقیّت مسئولان نظام اسلامی در حل مشکلات معیشتی و فرهنگی و سیاسی مردم عزیز و نشر آموزه‌های حیات بخش قرآن و عترت در همه عرصه‌های جهانی و پیروزی ملل مستضعف و نابودی استکبار جهانی را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه‌ها به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.

حضرت امام خمینی رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران، در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ رحلت کردند و حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر نظام مقدس جمهوری اسلامی در این روز انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ۱۱۳

[ad_2]