×
×

شهرکریمه – اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده واهمه جهانخواران از افکار اسلامی است

  • کد نوشته: 34773
  • [ad_1] اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده واهمه جهانخواران از افکار اسلامی است به گزارش شهرکریمه مجمع اصولگرایان ولایی استان قم در بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: جهان امروز در سیطره اندیشه‌های باطلی گرفتار است که با شعار زیبا و محتوای واهی و […]

    شهرکریمه – اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده واهمه جهانخواران از افکار اسلامی است
  • [ad_1]

    اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده واهمه جهانخواران از افکار اسلامی است

    اهانت به پیامبر اسلام(ص) نشان دهنده واهمه جهانخواران از افکار اسلامی است

    به گزارش شهرکریمه مجمع اصولگرایان ولایی استان قم در بیانیه ای اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد.

    در این بیانیه آمده است: جهان امروز در سیطره اندیشه‌های باطلی گرفتار است که با شعار زیبا و محتوای واهی و پوچ درصدد استعمار عقل‌ها و بینش‌هاست. در این وانفسای هزار رنگ خدعه و دسیسه، وجدان بیدار و بصیرت نافذ مؤمنین است که ریشه‌ها را می‌نگرد و دلباخته صورت‌های دروغین بوغ های هوس نمی‌شود.

    در ادامه این بیانیه تصریح شده است: دولت متزور فرانسه که به زعم بسیاری مدینه فاضله آزادی و آگاهی محسوب می‌شود، با چشم پوشی بر توهین به ساحت قدسی پیامبر عظیم الشان اسلام صلی الله و علیه و آله و سلم که محبوب جمعیت قابل توجهی از این کره خاکی است ، طبل رسوایی خود را بار دیگر به صدا درآورده و جهانیان را با سؤال بزرگی روبرو کرده که براستی آیا اینان داعیه آزادی بیان را دارند؟ در کشوری که کوچک‌ترین سؤال و تردید در ماهیت تاریخی رخداد معاصری چون هلوکاست منجر به محکومیت و محرومیت می‌شود ، چگونه می‌توان این دوگانگی را توجیه کرد؟

    در این بیانیه با تاکید بر اینکه حقیقت این ماجرا و امثال آن واهمه همیشگی جهانخواران از افکار و عقائد اسلام ناب و پیامبر عزیز آن است وگرنه بازی نخ نمای این رفتارها به پایان رسیده است آمده است: آنچه بر جامعه اسلامی واجب است رهایی از انفعال و بی تفاوتی و سکوت است.  با تاکید به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) توهین نشریه فرانسوی گناه بزرگ و نابخشودنی و به جهت انحراف افکار عمومی از نقشه‌های آمریکای جنایت پرور و رژیم کودک کش صهیونیستی است.

    در پایان این بیانیه آمده است: مجمع اصولگرایان ولایی استان قم همگام با عموم مسلمانان آزاده جهان و با تبعیت از مقتدای انقلاب اسلامی ضمن محکومیت این عمل شنیع ، انزجار خود را از پیاده نظام رسانه ای استکبار جهانی اعلام می‌دارد. بار دیگر عموم جهانیان را به‌ تعمق و اندیشه در صراط مستقیم پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم دعوت می‌کنیم؛ وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا (مریم/۱۵)

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.