[ad_1] اهتمام آیت الله طبرسی به نفع نیازهای سیاسی و مذهبی مردم به گزارش شهرکریمه در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر و امام جمعه سابق ساری حضرت آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی موجب تألم و تأثر گردید. در ادامه این اطلاعیه آمده است: این عالم وارسته سال‌ها […]

[ad_1]

اهتمام آیت الله طبرسی به نفع نیازهای سیاسی و مذهبی مردم

اهتمام آیت الله طبرسی به نفع نیازهای سیاسی و مذهبی مردم

به گزارش شهرکریمه در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر ارتحال عالم جلیل القدر و امام جمعه سابق ساری حضرت آیت‌الله حاج شیخ نورالله طبرسی موجب تألم و تأثر گردید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این عالم وارسته سال‌ها در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه و نیز نمایندگی مجلس خبرگان رهبری مفتخر به مجاهدت در عرصه‌ دین و فرهنگ و صاحب حضور پر ثمری بودند که با سعی وافر در رفع نیازهای مذهبی و سیاسی مردم می کوشیدند.

در این اطلاعیه آمده است: ایشان از همگامان انقلاب اسلامی از آغاز و بعد از آن بوده و ولایت مداری عمیق خود را هم در زمان امام راحل عظیم الشان و هم در زمان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» نشان دادند و سال‌ها امین و امانتدار منصب نمایندگی ایشان در استان مازندران بودند.

در بخش پایانی این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم مجاهد، انقلابی و پرهیزگار را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، علاقه‌مندان و مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]