[ad_1] اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس به گزارش شهرکریمه در شرایط امروز کشور نیاز به روابط عمومی پویا، هنرمند و خلاق در سایه امید افزایی به عموم مردم بیش ‌از پیش احساس می‌شود. در همین این راستا تمام اهداف؛ برنامه‌ها و اقدامات در حوزه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان باید، هدف والای حفظ وحدت […]

[ad_1]

اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس

اهتمام روابط عمومی دستگاه‌ها به حفظ حق‌الناس

به گزارش شهرکریمه در شرایط امروز کشور نیاز به روابط عمومی پویا، هنرمند و خلاق در سایه امید افزایی به عموم مردم بیش ‌از پیش احساس می‌شود. در همین این راستا تمام اهداف؛ برنامه‌ها و اقدامات در حوزه اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان باید، هدف والای حفظ وحدت تمامی ارکان‌های نظام، بیان دستاوردها، ایجاد شفافیت در اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به نقدهای منصفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مراقبت از حق‌الناس در عرصه رسانه یک وظیفه خطیر بر دوش دست‌اندرکاران این جبهه و در رأس آن روابط عمومی‌ دستگاه‌های مختلف است و در این راستا نباید شهدای رسانه در دفاع مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی را فراموش کرد.

در زمان فعلی رشد سریع، بی‌وقفه و انقلاب گونه ارتباطات و پویایی لحظه‌ای انواع رسانه‌ها، لزوم برگزاری آموزش‌های متناسب با شرایط روز را برای ارائه عملکردها، دستاوردها و  شفافیت پاسخگویی در تمام ابعاد اجتناب‌ناپذیر کرده است.

ازاین‌رو ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تمام همکاران خدوم در حوزه ارتباطات و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی امیدواریم در ادامه شاهد رشد چشمگیر سطح پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مطلوب در شرایط خاص امروز که همانا اطلاع‌رسانی درست، دقیق و عملکردی بوده باشیم.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]