×
×

شهرکریمه – اهدای ۶۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین به هلال احمر قم

  • کد نوشته: 33713
  • [ad_1] اهدای ۶۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین به هلال احمر قم به گزارش شهرکریمه امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که از سال ۱۳۸۵ به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان قم ایجاد شده است. وی تصریح کرد: این […]

    شهرکریمه – اهدای ۶۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین به هلال احمر قم
  • [ad_1]

    اهدای 60 کپسول اکسیژن توسط خیرین به هلال احمر قم

    اهدای ۶۰ کپسول اکسیژن توسط خیرین به هلال احمر قم

    به گزارش شهرکریمه امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که از سال ۱۳۸۵ به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان قم ایجاد شده است.

    وی تصریح کرد: این طرح در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر که تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌هاست به منظور خدمت رسانی به عموم مردم و با هدف کمک به بیماران کم برخودار اجرا می‌شود.

    معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، گفت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و نیازمندان قرار می‌گیرد.

    علیمردانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و آغاز موج دوم این بیماری گفت: بیماری کرونا بسیاری از مبتلایان را دچار مشکلات تنفسی کرده است و حجم بالایی از این بیماران برای بهبودی کامل نیاز به استفاده از کپسول اکسیژن دارند، با تعاملی که با مجمع خیرین هلال احمر و همچنین خیرین سلامت استان صورت گرفت ۶۰ کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری به همراه مانومتر به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر اهدا شد تا به صورت رایگان و امانی در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

    وی با اشاره به اینکه پروژه بانک تجهیزات پزشکی امانی یکی از مؤثرترین برنامه‌های داوطلبان هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ وقف و هبه است، اظهار کرد: همشهریان عزیز می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ واریز کنند و یا تجهیزات پزشکی بلااستفاده در منازل خود را به جمعیت هلال احمر استان قم واقع در خیابان ساحلی نبش کوچه ۷ معاونت داوطلبان اهدا کرده و در این امر خداپسندانه شریک باشند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.