[ad_1] اکران آثار برتر شهرنگار ۲ در سطح شهر به گزارش شهرکریمه سیدمحمد موسوی‌منش امروز با اشاره به برگزاری فراخوان شهرنگار دو در دو بخش آثار حجمی و نقاشی دیواری اظهار کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب هنرمندان بومی و کشوری در این فراخوان برای ارائه آثار مطلوب برای اکران شهری بودیم. وی با بیان […]

[ad_1]

اکران آثار برتر شهرنگار ۲ در سطح شهر

اکران آثار برتر شهرنگار ۲ در سطح شهر

به گزارش شهرکریمه سیدمحمد موسوی‌منش امروز با اشاره به برگزاری فراخوان شهرنگار دو در دو بخش آثار حجمی و نقاشی دیواری اظهار کرد: خوشبختانه شاهد استقبال بسیار خوب هنرمندان بومی و کشوری در این فراخوان برای ارائه آثار مطلوب برای اکران شهری بودیم.

وی با بیان اینکه در بخش آثار حجمی از ۲۵۸ هنرمند هزار و ۵۲۴ اثر به دبیرخانه رسید تصریح کرد: آثار در دو مرحله با حضور داوران برجسته کشوری داوری شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم بیان کرد: در مرحله اول داوری ۵۲ اثر و در مرحله بعد ۲۴ اثر و در نهایت ۱۸ اثر به مرحله ساخت راه پیدا کرد که سفارش کار داده شده و برخی از آنها اکران شده است.

وی همچنین به فراخوان بخش نقاشی دیواری اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز از ۲۵۴ هنرمند ۹۹۶ اثر به دبیرخانه ارسال شد در نهایت ۲۸ اثر انتخاب شد که مراحل اجرا در شهر طی شد و امروز شاهد اکران این آثار ارزشمند در شهر هستیم

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]