×
×

شهرکریمه – اکران طرح‌های آموزشی فرهنگی ویژه ماه رمضان

  • کد نوشته: 15601
  • [ad_1] اکران طرح‌های آموزشی فرهنگی ویژه ماه رمضان ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی ویژه فضای ماه مبارک رمضان، ۶۸۰ مترمربع تبلیغات آموزشی در بیش از ۹۰ پایه تبلیغات شهری به اکران در آمد که دارای سابقه قبلی نیست. وی از ایجاد دیوارگذر شهدا با همین موضوع خبر داد و گفت: ۳۰ […]

    شهرکریمه – اکران طرح‌های آموزشی فرهنگی ویژه ماه رمضان
  • [ad_1]

    اکران طرح‌های آموزشی فرهنگی ویژه ماه رمضان

    اکران طرح‌های آموزشی فرهنگی ویژه ماه رمضان

    ابوالقاسم مقیمی اظهار کرد: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی ویژه فضای ماه مبارک رمضان، ۶۸۰ مترمربع تبلیغات آموزشی در بیش از ۹۰ پایه تبلیغات شهری به اکران در آمد که دارای سابقه قبلی نیست.

    وی از ایجاد دیوارگذر شهدا با همین موضوع خبر داد و گفت: ۳۰ طرح ویژه برای این مسیر نیز تدارک دیده شده است که به‌عنوان یکی از مسیرهای اصلی تردد شهروندان در مرکز شهر از اهمیت و توجه خاصی برای شهروندان برخوردار است.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم بابیان اینکه انفاق، فقر، الگوسازی، همسایه، همدلی و کمک به یکدیگر از جمله موضوعات کار شده است، افزود: توجه به آموزه‌های اسلامی و تأکیدات قرآنی در ماه رمضان بیشتر می‌شود و زمینه پذیرش و فرهنگ‌سازی نیز آماده‌تر است که باید در این زمان از فرصت موجود بهره لازم را برد.

    مقیمی از توجه به محتوای این آموزش‌های فرهنگی سخن گفت و تصریح کرد: طراحی گرافیکی به لحاظ زیبایی بصری و کمک به انتقال بهتر و دقیق‌تر پیام‌ها برای اثرگذاری بیشتر موردنظر سازمان بوده تا بتوانیم مفاهیم و پیام‌هایی را که با دقت و توجه تهیه شده است به شهروندان ارائه کنیم.

    وی بیان کرد: در همین راستا یک تیم تخصصی با مدیریت روابط عمومی سازمان روی این موضوع کار کردند تا آنچه در سطح شهر به اکران در می‌آید از نقص و ضعف کمی برخوردار باشد و توقع شهروندان در مناطق مختلف شهر را برآورده کند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.