×
×

شهرکریمه – اکران ۲ هزار مترمربع بنر اطلاع‌رسانی انتخابات در قم

  • کد نوشته: 27469
  • [ad_1] اکران ۲ هزار مترمربع بنر اطلاع‌رسانی انتخابات در قم به گزارش شهرکریمه شهرداری قم به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بنرهای اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت عمومی را در سطح شهر اکران کرده است. بر این اساس، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیش از ۲۰۰۰ مترمربع بنر را در قالب‌های […]

    شهرکریمه – اکران ۲ هزار مترمربع بنر اطلاع‌رسانی انتخابات در قم
  • [ad_1]

    اکران ۲ هزار مترمربع بنر اطلاع‌رسانی انتخابات در قم

    اکران ۲ هزار مترمربع بنر اطلاع‌رسانی انتخابات در قم

    به گزارش شهرکریمه شهرداری قم به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بنرهای اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت عمومی را در سطح شهر اکران کرده است.

    بر این اساس، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بیش از ۲۰۰۰ مترمربع بنر را در قالب‌های استرابورد، پرتابل، عرشه پل و… نصب کرده است.

    این بنرها در راستای تشویق و ترغیب مردم به شرکت در انتخابات همراه با بیانات مقام معظم رهبری و با شعار «رأی ما سلیمانی» که بر اساس بیانات رهبری که سلیمانی یک مکتب است انتخاب شده، اکران شده است.

    این شعار همچنین برگرفته از پیام‌های وصیت‌نامه منتشر شده از سردار سلیمانی و اصطلاحات انتخاباتی استفاده شده است.

    همچنین این بنرها با ترویج و در راستای پویش #برای_سربلندی_ایران در شهر اکران شده و هر طرح با یک شعار شامل دشمن شکنیم، برای قوی شدن، یک انتخاب دقیق، یک دست صدا ندارد، گل بکاریم، ما قهرمانیم، برای امنیت این خانه، میراث ماندگار، اعتماد و اعتقاد، به احترام ایران اکران شده است.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.