[ad_1] ایجاد اشتغال برای ۱۴۱۵ مددجوی کمیته امداد در قم به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار با اشاره به درخواست‌های نیازمندان از کمیته امداد استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ هزار و ۴۵ درخواست نیازمندان از این نهاد ثبت شد که سه هزار و ۷۳۰ درخواست مربوط به افراد غیرمددجو بود و افراد […]

[ad_1]

ایجاد اشتغال برای 1415 مددجوی کمیته امداد در قم

ایجاد اشتغال برای ۱۴۱۵ مددجوی کمیته امداد در قم

به گزارش شهرکریمه اکبر میرشکار با اشاره به درخواست‌های نیازمندان از کمیته امداد استان قم اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۲ هزار و ۴۵ درخواست نیازمندان از این نهاد ثبت شد که سه هزار و ۷۳۰ درخواست مربوط به افراد غیرمددجو بود و افراد نیازمند درخواست وام و کمک‌های موردی از کمیته امداد داشتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۷۸ وام کارگشایی را به مددجویان کمیته امداد استان قم به میزان چهار میلیارد تومان پرداخت کردیم، همچنین ۲۰۱ نفر از مددجویان این کمیته در این مدت از ودیعه مسکن به میزان ۵ تا ۱۵ میلیون تومان استفاده کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: کمک این نهاد در سال جاری تاکنون به مددجویان بابت اجاره مسکن، ۷۳۰ میلیون تومان بود و کمک هزینه اجاره مسکن برای مددجوی واجد شرایط در ماه بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

میرشکار با اشاره به هزینه درمان مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: هزینه درمان این مددجویان در سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان بوده است، همچنین کمیته امداد به هزار و ۲۰۰ کودک زیر ۶ سال در استان که دچار سوء تغذیه هستند، ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم در سال جاری ۱۱۶ کمک هزینه جهیزیه به مددجویان خود اهدا کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم خاطرنشان کرد: در سال گذشته با پرداخت ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات برای هزار و ۴۱۵ نفر از مددجویان این نهاد در استان اشتغال ایجاد کردیم، جشنی برای هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم که با اشتغال به کار صاحب درآمد شدند، در آستانه عید غدیر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ ۱۱۰

[ad_2]