[ad_1] ایجاد اشتغال برای ۴۱۶۴ نفر در استان قم به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به شاخص‌های کلان اقتصادی استان قم در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: ارزش افزوده بخش صنعت استان سه هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان است و سهم ارزش افزوده این بخش از کل ارزش افزوده […]

[ad_1]

ایجاد اشتغال برای 4164 نفر در استان قم

ایجاد اشتغال برای ۴۱۶۴ نفر در استان قم

به گزارش شهرکریمه محمود سیجانی امروز با اشاره به شاخص‌های کلان اقتصادی استان قم در بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: ارزش افزوده بخش صنعت استان سه هزار و ۷۰۵ میلیارد تومان است و سهم ارزش افزوده این بخش از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت استان قم، ۲۷ درصد است.

وی ادامه داد: ارزش افزوده بخش معدن استان قم ۲۵ میلیارد تومان است و سهم ارزش افزوده این بخش از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت قم ۰٫۲ درصد است، ارزش افزوده بخش تجارت استان نیز پنج هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان است و سهم آن از کل ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت قم ۳۸ درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: سهم ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به ارزش افزوده بخش صنعت، معدن و تجارت کل کشور ۱٫۱۸ درصد است.

سیجانی با اشاره به اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: اشتغال بخش صنعت استان ۵۵ هزار و ۹۳۷ نفر، اشتغال بخش معدن قم هزار و ۸۷۱ نفر و اشتغال بخش تجارت استان ۸۶ هزار و ۶۴۸ نفر است.

وی ادامه داد: سهم اشتغال بخش صنعت، معدن و تجارت استان قم از کل کشور ۱٫۵ درصد است،

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: هدف گذاری سند اشتغال و سرمایه گذاری استان قم برای سال جاری هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان گذاری و ایجاد برای اشتغال برای پنج هزار و ۱۰۰ نفر بود و در هشت ماه نخست سال جاری با سرمایه گذاری ۹۷۲ میلیارد تومان برای چهار هزار و ۱۶۴ نفر در قم اشتغال ایجاد شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]