[ad_1] ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند به گزارش شهرکریمه محسن صالحی‌نیا در حاشیه آیین کلنگ‌زنی شهرک تخصصی  کفش و دمپایی ماشینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر توسعه خوشه‌های صنعتی اظهار داشت: ایجاد ارزش‌افزوده و عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی رویکرد مهم وزارت […]

[ad_1]

ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند

ایجاد زون تخصصی تولید کفش در قم برای ۶ هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند

به گزارش شهرکریمه محسن صالحی‌نیا در حاشیه آیین کلنگ‌زنی شهرک تخصصی  کفش و دمپایی ماشینی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با تأکید بر توسعه خوشه‌های صنعتی اظهار داشت: ایجاد ارزش‌افزوده و عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی رویکرد مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در شهرک تخصصی کفش و دمپایی ماشینی تلاش بر این بوده تمام واحدهای تولیدی اعم از قطعات و مجموعه واسطه‌ای، تأمین‌کنندگان مواد اولیه در زنجیره تأمین، ماشین‌سازی و قطعات مجموعه‌ها به‌صورت کامل جانمایی شود.

وی با تأکید بر کمک و مساعدت دولت در ایجاد این شهرک تخصصی گفت: برای اقدام اولیه نیاز به کمک و مساعدت دولت داریم تا  در زمینه صدور مجوز و ایجاد زیرساخت‌ها به مشکل برنخوریم.

صالحی نیا با بیان اینکه با اتمام فاز نخست این شهرک برای ۶ هزار نفر در استان شغل ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: یک سرمایه‌گذار خارجی هم در ساخت شهرک تخصصی کفش و دمپایی ماشینی مشارکت دارد، امیدواریم با ساخت این شهرک به رونق تولید و ایجاد اشتغال استان کمک کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان گفت: مسئولان استان قول داده‌اند به‌مرور که واحدهای تولیدی را در این شهرک ایجاد  می‌کنند، فاز نخست را به سرانجام برسانند و تا انتهای سال آینده واحدهای تولیدی را در این شهرک مستقر کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]