×
×

شهرکریمه – ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا بود / شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران همراه بودند

  • کد نوشته: 17043
  • [ad_1] مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در جمع خانواده شهدای مدافع حرم: ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا بود / شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران همراه بودند به گزارش شهرکریمه در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ملکی اصفهانی از اساتید تفسیر، حجت الاسلام آتش زر از اعضای شورای شهر، […]

    شهرکریمه – ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا بود / شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران همراه بودند
  • [ad_1]

    مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در جمع خانواده شهدای مدافع حرم: ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا بود / شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران همراه بودند

    مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی در جمع خانواده شهدای مدافع حرم: ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا بود / شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب اسلامی با ایران همراه بودند

    به گزارش شهرکریمه در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر ملکی اصفهانی از اساتید تفسیر، حجت الاسلام آتش زر از اعضای شورای شهر، دکتر پیمان رئیس مجمع شیعه شناسی، آقای حسینی عارف رئیس خبرگزاری اهل بیت(س)، آقای سلطانی نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان تهران و حجت الاسلام حبیبیان رئیس کانون اسلامی مهندسین، دکتر ظریفیان ریاست پژوهشکده صدا و سیما همراه بود، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت خانواده های شهدای مدافع حرم، اظهارداشت: مجلس بسیار ارزشمندی است زیرا به تعبیری اشراف امت که همان خانواده های شهدای مدافع حرم که چشم و چراغ ملت هستند، امشب در بیت علامه طباطبایی حضور پیدا کردند.

    وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم از ملیت های مختلف بودند زیرا همه ما امت واحده هستیم که تحت لوای پرچم انقلاب اسلامی که روزی امام خمینی کبیر(ره) این پرچم را برافراشت، قرار گرفتیم.

    وی گفت: پس از سخنرانی مهم امام در مدرسه فیضیه قم، مرحوم آیت الله العظمی حکیم از علمای بزرگ نجف برای امام نامه نوشت که تشریف بیاورید نجف تا برای حکومت ایران تصمیمی بگیریم اما حضرت امام خمینی که با نیت خالص نهضت خود را آغاز کرده بود پیغام داد من تصمیم خود را با “احدالحسنیین” گرفتم یعنی یا پیروز می شوم یا شهید می شوم که در هر دو حال پیروزم.

    مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: زمانی که امام این قصد خالص را برای خدا کرد به صحنه آمد و ملت ایران را بیدار کرد و به تبع آن ملت های منطقه بیدار شدند.

    وی اظهارکرد:‌ ملت افغانستان نیز همزمان با ملت ایران قیام کردند و هنوز ملت ایران به پیروزی کامل نرسیده بود که آنها گرفتار ظلم شوروی به عنوان ابرقدرت آن زمان قرار گرفتند و ظلم های بسیاری از آن زمان تا کنون بر ملت شریف و غیور افغانستان وارد شد.

    وی با اشاره به اینکه در همه ملت ها گروه های خوب و مخلصی وجود دارند، گفت: اما شیعیان افغانستان از ابتدای انقلاب تاکنون با ما همبستگی خوبی داشتند و با ما همیشه همراه بودند و در مواجهه با دشمنان داعشی در سوریه، لبنان و عراق خوش درخشیدند.

    نجفی قدسی بیان کرد: فاطمیون افغانستان پرچم بلندی را برافراشتند و مفتخریم که در میان ملت افغانستان چنین رشادت هایی وجود دارد و افراد رشیدی پا به عرصه گذاشتند و نقش ایفا کردند.

    وی تاکید کرد: ما باید قدردان بزرگان عرصه جهاد و شهادت باشیم که یکی از این افراد بزرگ سردار قاسم سلیمانی است که این شخصیت بزرگ در عرصه جهادی در منطقه آنچنان درخشید که دشمنان از نام وی در هراس هستند و یکی از بازوان پرتوان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

    وی خاطرنشان کرد: آن روزی که ترامپ جملات تهدید آمیزی را علیه ایران بر زبان آورد و گفت بلایی به سرتان می آورم که تاکنون هیچ ملتی ندیده است تا مردم ما را بترساند بلافاصله کسی که جواب ترامپ را داد و و تو دهنی محکمی به ترامپ زد و گفت نیازی نیست که ایران پاسخ تو را بدهد زیرا من به تنهایی حریف تو هستم و سپاه قدس حریف تو است و چهار ساعت بعد ضربه شست ها نشان داده شد و پهبادهای یمن، فرودگاه های دبی، ابی ظبی و ریاض را بمباران کردند و کشتی نفتی عربستان در تنگه باب المندب زده شد.

    مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی بیان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در ملت ها دارد آن زمان که انقلاب اسلامی در حصار کشور ایران بود گذشت، امروز بحمدالله نیروهای وفادار ایران در همه کشورهای منطقه با عظمت و قدرت حضور دارند و حزب الله لبنان به تنهایی کفایت می کند که اسرائیل را نابود کند.

    وی گفت: همانگونه که شاهد بودید فلسطینی ها اخیرا با اسرائیل درگیر شدند و اسرائیلی ها دو روز نتوانستند با حماسی که در غزه در محاصره است، بجنگند و برای آتش بس، دست به دامن مصر و سازمان ملل شدند چرا که دیدند در عرض دو روز ۷۰۰ موشک به اقصی نقاط اسرائیل وارد شد که همه این ها از برکات انقلاب اسلامی است ما چه زمانی این قدرت را داشتیم؟!

    وی خطاب به کسانی که می گویند ایران پیش از این هم قدرتمند بود، گفت: ایران پیش از انقلاب ذلیل آمریکا و صهیونیست بود و شش هزار نیروی آمریکایی در پایگاه های نظامی کشور ما حضور داشتند و ارتش ایران مانند ارتش های کشورهای عربی منطقه تحت اشراف آمریکا بود و ایران استقلالی نداشت.

    نجفی قدسی گفت:‌ الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی، ۴۰ سال است که آمریکا ناامید شده و ان شاءالله تا پایان این دهه آمریکا از منطقه بیرون خواهد شد؛ البته آنان به راحتی عرصه را رها نمی کنند و سعی می کنند با تزویر که کمترین هزینه را دارد جلوی حرکت انقلابی را بگیرند و در صفوف مردم اختلاف ایجاد کنند اما ما باید هشیار باشیم اگر همواره گوش به فرمان رهبری معظم باشیم هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد.

    وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری با اقتدار و قاطعیت اعلام کردند جنگ نخواهد شد و مذاکره هم نخواهیم کرد و ما مفتخر هستیم که امروز چنین رهبری با صلابت در ایران اسلامی ما و منطقه وجود داشته و رهبری حرکت مقاومت اسلامی را بر عهده دارند و با تکیه بر قدرت الهی و با ایمان کامل به نصرت الهی، نهضت اسلامی را به پیش می برند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.