×
×

شهرکریمه – بارش پراکنده باران در قم

  • کد نوشته: 22702
  • [ad_1] بارش پراکنده باران در قم به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است. وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۴ درجه و ۲۲ درجه است، […]

    شهرکریمه – بارش پراکنده باران در قم
  • [ad_1]

    بارش پراکنده باران در قم

    بارش پراکنده باران در قم

    به گزارش شهرکریمه محمدرضا قاضی امروز با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان صاف گاهی همراه با وزش باد است.

    وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۴ درجه و ۲۲ درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم ۳ درجه و ۲۱ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف گاهی همراه وزش باد است.

    قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در این روز گاهی شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

    وی ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم شرقی و با حداکثر ۳۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۳ درجه و ۲۱ درجه خواهد بود.

    رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۴ درجه و ۲۲ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۱۴ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

    قاضی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقطه استان قم به ترتیب شهر قم با ۴ درجه و منطقه کوه سفید با ۲۲ درجه بود.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.