[ad_1] بارش پراکنده باران طی روز دوشنبه در قم به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم امروز نیمه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد است. وی گفت: هوای استان قم در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. […]

[ad_1]

بارش پراکنده باران طی روز دوشنبه در قم

بارش پراکنده باران طی روز دوشنبه در قم

به گزارش شهرکریمه محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم امروز نیمه ابری به تدریج همراه با کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد است.

وی گفت: هوای استان قم در روز یکشنبه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان قم افزود: هوای این استان در روز دوشنبه نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارش پراکنده باران است که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

وی با بیان اینکه حداقل دمای هوای امروز قم منهای یک و حداکثر دمای هوا ۱۰ درجه بود گفت: حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه منهای یک درجه و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و حداقل دمای هوای قم در روز دوشنبه منهای ۲ درجه و حداکثر دمای هوا هشت درجه پیش بینی می‌شود.

ترابیان عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی، یکشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی خواهد بود.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]