×
×

شهرکریمه – بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی

  • کد نوشته: 33905
  • [ad_1] بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امسال تمام تلاش مجموعه شهرداری قم بر پررنگ کردن شور حسینی در این روزهاست و در این راستا سازمان آتش‌نشانی هم نقش خود را ایفا خواهد کرد. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات […]

    شهرکریمه – بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی
  • [ad_1]

    بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی

    بازدید آتش نشانی قم از هیات‌های مذهبی

    به گزارش قم نیوز عباس جعفری با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امسال تمام تلاش مجموعه شهرداری قم بر پررنگ کردن شور حسینی در این روزهاست و در این راستا سازمان آتش‌نشانی هم نقش خود را ایفا خواهد کرد.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: سیاهپوش کردن تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی با پرچم‌های عزاداری و همچنین سیاهپوش کردن ۱۰۰ خودروی آتش نشانی از جمله اقدامات سازمان در این زمینه است.

    جعفری ادامه داد: امسال برگزاری مراسم محرم قدری متفاوت پیگیری می‌شود اما سازمان آتش‌نشانی رسالت‌های خود را در بازدید ایمنی از محل برگزاری هیات‌ها و توصیه‌های ایمنی را انجام خواهد داد.

    وی گفت: اگر قرار است مجوزی برای ایجاد خیمه یا ایستگاه صلواتی صادر شود باید به سازمان آتش نشانی ارجاع داده شود تا بازدید ایمنی را داشته باشیم.

    مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: چند هیات از الان به ما درخواست استقرار خودرو داده‌اند که از جمله می‌توان به گلزار شهدای قم و ورزشگاه حیدریان اشاره کرد که حتما استقرار خودروی آتش نشانی در این محدوده‌ها خواهیم داشت.

    جعفری با اشاره به امکان حضور عزاداران اطراف حرم مطهر، گفت: استقرار خودرو اطراف حرم مطهر خواهیم داشت و بازدید ایمنی از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم صورت خواهد گرفت.

    وی با اشاره به انجام بازدید ایمنی از مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: پیگیری می‌کنیم که اگر هم جایی قرار نیست مراسم برگزار شود اما پخت و پز نذری صورت می‌گیرد، حتما بازدید داشته باشیم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.