[ad_1] بازدید رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از آرامستان بهشت معصومه(س) به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محمود محمدی عراقی ظهر جمعه با حضوری سرزده در سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی پرسنل این سازمان قرار گرفت. وی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد بخش‌های مختلف سازمان […]

[ad_1]

بازدید رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از آرامستان بهشت معصومه(س)

بازدید رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از آرامستان بهشت معصومه(س)

به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محمود محمدی عراقی ظهر جمعه با حضوری سرزده در سازمان آرامستان بهشت معصومه (س) از نزدیک در جریان نحوه خدمات‌رسانی پرسنل این سازمان قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از عملکرد بخش‌های مختلف سازمان در انجام مراحل کفن و دفن متوفیان، بر نحوه انجام حدود شرعی در این خصوص تأکید کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم همچنین از پرسنل سازمان در انجام امور مربوط به متوفیان مبتلا به بیماری‌های واگیردار در بخش‌های مختلف پذیرش، غسل، تیمم، حنوط، کفن، اقامه نماز میت و خاکسپاری تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی با استقبال از حضور طلاب جهادی در کنار پرسنل سازمان و انجام امور مربوط به متوفیان، نظارت بر حُسن اجرای موازین شرعی را توسط ایشان ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در استان قم با آرزوی سلامتی برای پرسنل سازمان و نیروهای جهادی فعال در آرامستان بهشت معصومه (س) بر اجرای تصمیمات ستاد بحران استان در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و موازین شرعی در شرایط فعلی استان قم تاکید کرد.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]