×
×

شهرکریمه – بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار قم در سه شیفت انجام می‌شود

  • کد نوشته: 23792
  • [ad_1] بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار قم در سه شیفت انجام می‌شود به گزارش شهرکریمه مهدی ریاضی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات، پیگری تخلفات اقتصادی و صدور حکم است. مدیرکل تعزیرات حکومتی قم بابیان اینکه میانگین زمان رسیدگی […]

    شهرکریمه – بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار قم در سه شیفت انجام می‌شود
  • [ad_1]

    بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار قم در سه شیفت انجام می‌شود

    بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار قم در سه شیفت انجام می‌شود

    به گزارش شهرکریمه مهدی ریاضی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد،اظهار داشت: وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی، رسیدگی به تخلفات، پیگری تخلفات اقتصادی و صدور حکم است.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی قم بابیان اینکه میانگین زمان رسیدگی به پرونده هابه کمتر از ۱۵ روز کاهش‌یافته است،افزود: این موضوع  سبب بروز بازدارندگی در این زمینه شده است.

    وی با تأکید بر اینکه  بازرسی‌های مستمر برای کنترل بازار در سه شیفت از سوی دستگاه‌های متولی در استان انجام می‌شود،تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۶۰ پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز برای شعب تعزیرات حکومتی استان واردشده است که ۱۳۶ میلیارد ریال محکوم‌شده‌اند.

    مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت:قیمت کالا و خدمات در قم نسبت به سایر استان‌ها در پایین‌ترین حد قرار دارد و این استان در رده پایین‌ترین استان‌ها ازنظر نرخ تورم است.

    وی  بیان کرد: مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی، تخلف، عرضه خارج از شبکه، اختفا و امتناع از عرضه کالا و همچنین عدم درج کالا ازجمله مهم‌ترین اقدامات موردتوجه سازمان تعزیرات حکومتی در حوزه کالا و خدمات است.

    ریاضی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در استان به سازمان تعزیرات حکومتی واصل‌شده که به بیش از ۹۸ این پرونده‌ها تاکنون رسیدگی و معادل ۲۰۴ میلیارد ریال برای متخلفان جریمه تعیین شده است.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.