[ad_1] با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمود دهقانی ظهر امروز در یادواره مجاهدین بدون مرز شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون اظهار کرد: یکی از وقایع عصر غیبت مساله شهادت است و این یک فرهنگ بلند و مولد است. وی با بیان اینکه برخلاف برخی که گمان می‌کنند فرهنگ […]

[ad_1]

با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد

با شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت جهانی شد

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام محمود دهقانی ظهر امروز در یادواره مجاهدین بدون مرز شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون اظهار کرد: یکی از وقایع عصر غیبت مساله شهادت است و این یک فرهنگ بلند و مولد است.
وی با بیان اینکه برخلاف برخی که گمان می‌کنند فرهنگ شهادت عقیم است، تصریح کرد: این فرهنگ یک فرهنگ مولد است و خون شهیدان جوشش می‌آورد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: شهادت حضرت حمزه (ع) ضربه سختی به اسلام زد ولی این شهادت موجب انرژی شد و حمزه‌های بسیاری تربیت شدند.
وی تاکید کرد: زمانی مالک اشتر (ع) شهید شد عده ای هلهه کردند که دست راست علی (ع) قطع شد ولی مالک‌ها تربیت شدند و نه هلهله کسانی که پایکوبی کردند و نه اندوه کسانی که غمگین شدند ادامه نیافت.
دهقانی اضافه کرد: مدافعانی مانند عمار یاسر دلیلی بر حقانیت اسلام هستند و در این راستا فاطمیون فهمیدند در چه صفی قرار بگیرند و بجنگند و این افتخار و سعادتمندی را بدست آوردند.
وی اضافه کرد: خانواده شهیدان باید بدانند شهیدانشان شهید به دنیا آمدند و لازم بود اینان بدنیا بیایند و در دامن زنانی پاک دامن رشد کنند و به کمال برسند تا امروز افتخار آفرین شوند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) افزود: ما وظیفه داریم در مدیریت کشور، سپاه استانی، بسیج و دانشگاه در مقابل خانواده شهیدان مسئولیت خود را بدانیم و مقام آنان را ارج نهیم.
دهقانی ادامه داد: اگر امروز در نهایت امنیت هستیم هزینه آن را شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم داده اند و ما موظف هستیم به حکم عقل و دین شهدا را تعظیم کنیم.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی فرمانده ای با اخلاص و فرمانده لشکری بدون مرز بود و در جایی که احساس می‌کرد حضورش برای دفاع از حق لازم است در آنجا حضور می‌یافت.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در ادامه بیان کرد: با شهادت سردار سلیمانی نه تنها خط مقاومت نشکست بلکه حاج قاسم سلیمانی تکثیر و خط مقاومت و حس انتقام جهانی شد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اضافه کرد: دشمن باید بداند هرجا باشد در تیررس است و سیلی که رزمندگان به صورت مجروح استکبار زدند اولین گام در مسیر انتقام سخت است و به اذن الهی ادامه مسیر را ما تعیین می‌کنیم.
انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]