[ad_1] برترین‌های قرآن و اذان کونگ‌فو قم تجلیل شدند به گزارش شهرکریمه در شرایطی که هر ساله رقابت‌های ورزشی جام رمضان به میزبانی سالن‌های ورزشی مختلف شهر قم در رشته‌های گوناگون برگزار می‌شود، یکی از ارزشمندترین اقدامات توجه به برنامه‌های فرهنگی با اجرا و برگزاری رقابت‌های قرآنی جام رمضان است. امسال کمیته کونگ‌فو گراتسان استان […]

[ad_1]

برترین‌های قرآن و اذان کونگ‌فو قم تجلیل شدند

برترین‌های قرآن و اذان کونگ‌فو قم تجلیل شدند

به گزارش شهرکریمه در شرایطی که هر ساله رقابت‌های ورزشی جام رمضان به میزبانی سالن‌های ورزشی مختلف شهر قم در رشته‌های گوناگون برگزار می‌شود، یکی از ارزشمندترین اقدامات توجه به برنامه‌های فرهنگی با اجرا و برگزاری رقابت‌های قرآنی جام رمضان است.

امسال کمیته کونگ‌فو گراتسان استان قم که یکی از زیر مجموعه‌های فعال و بسیار پویا در هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم به شمار می‌رود، بعد از برگزاری رقابت‌های کونگ‌فو جام رمضان، در یک برنامه و اقدام فرهنگی ارزشمند و قابل تقدیر مسابقات قرآنی کونگ‌فوکاران قم را نیز برگزار کرد.

در این دوره از مسابقات قرآنی جام رمضان ۴۰ قاری با یکدیگر رقابت کردند و رقابت برای کسب رتبه‌های برتر در بخش‌های حفظ و صوت قرآن و همچنین اذان به انجام رسید و در آن قاریان و موذن‌های نوجوان زیر ۱۵ سال در حضور داوران و علاقمندان به تماشای این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت‌ها و در بخش حفظ قرآن ابوالفضل رضایی رتبه نخست را کسب کرد و محمدحسین رجبی به همراه امیرعباس معصومی‌فرد دوم و سوم شدند، ضمن اینکه در بخش صوت قرآن امیرعلی رضاپور در جایگاه نخست ایستاد و امیرمهدی کریمی در کنار مهدی صفری مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین رتبه نخست رقابت در بخش اذان به حسن ساعدی رسید و در پایان با حضور مسوولان کونگ‌فو گراتسان قم از برترین‌ها با اهداء حکم قهرمانی به همراه جایزه تقدیر شد، ضمن اینکه در حاشیه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات، تجلیل از عوامل برگزاری سومین دوره رقابت‌های قرآنی جام رمضان کونگ‌فوکاران استان قم نیز انجام گرفت.

انتهای پیام / ۱۳۷

[ad_2]