[ad_1] برنامه‌های اقتصادی استان قم در سال ۹۹ باهدف تحقق ” جهش تولید” تدوین می‌شود به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال اشاره و اظهار داشت: باید برنامه‌های استان در جهت تحقق شعار “جهش تولید” برنامه‌ریزی‌شده و به این سمت حرکت کنیم. وی نگاه استان […]

[ad_1]

برنامه‌های اقتصادی استان قم در سال ۹۹ باهدف تحقق " جهش تولید" تدوین می‌شود

برنامه‌های اقتصادی استان قم در سال ۹۹ باهدف تحقق ” جهش تولید” تدوین می‌شود

به گزارش شهرکریمه مهرداد غضنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، به برنامه‌های استان برای تحقق شعار سال اشاره و اظهار داشت: باید برنامه‌های استان در جهت تحقق شعار “جهش تولید” برنامه‌ریزی‌شده و به این سمت حرکت کنیم.

وی نگاه استان را معطوف به توانایی‌های داخلی دانست و افزود: تیم مدیریتی استان قم نگاهی به خارج از مرزهای ایران نداشته و اعتقادداریم حضور آن‌ها تأثیرات منفی درحرکت کشور به سمت خودکفایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم توجه به ظرفیت‌های داخلی را ضرورت مدیریتی  خواند و تصریح کرد: برای شناسایی دوباره ظرفیت‌های استان نخستین جلسه حرکت به سمت جهش تولید و انجام اقدامات لازم در استان در تاریخ ۹ فروردین برگزارشده است.

وی دومین جلسه را در تاریخ ۱۷ فروردین اعلام و خاطرنشان کرد: تا تاریخ ۲۰ فروردین برنامه نهایی استان در سال ۹۹ برنامه کلی استان درحرکت به سمت جهش تولید تدوین و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌شود.

غضنفری سهم هر دستگاه را در این برنامه مشخص دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزهای انجام‌شده ان‌شاءالله امسال در همه بخش‌های اقتصادی با جهش مطلوبی در حوزه تولید روبه‌رو خواهیم بود.

وی ادامه داد:  شناسایی استعدادهای بخش‌های مختلف تولید یکی از نکات مثبت این برنامه بوده و ظرفیت‌های استان در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و صنعت به‌صورت کامل موردتوجه و بررسی قرار گرفت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم پایان سال ۹۹ را تحقق معنادار شعار سال اعلام و ابراز کرد: رسیدن به این هدف با یک برنامه‌ریزی مدون و زمان‌بندی مشخص و همچنین توجه به ظرفیت‌های استان دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]