×
×

شهرکریمه – برگزاری جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باحضور نهاوندیان بدون حضور خبرنگاران

  • کد نوشته: 21971
  • [ad_1] برگزاری جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باحضور نهاوندیان بدون حضور خبرنگاران به گزارش شهرکریمه محمد نهاوندیان امروز در هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان با تبریک ایام آغاز  امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) اظهار امیدواری کرد تا این جلسات و تلاش ها قدم‌هایی برای اعلام آمادگی ظهور آن حضرت تلقی شود. معاون اقتصادی […]

    شهرکریمه – برگزاری جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باحضور نهاوندیان بدون حضور خبرنگاران
  • [ad_1]

    برگزاری جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باحضور نهاوندیان بدون حضور خبرنگاران

    برگزاری جلسه فرماندهی اقتصاد مقاومتی باحضور نهاوندیان بدون حضور خبرنگاران

    به گزارش شهرکریمه محمد نهاوندیان امروز در هفتمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان با تبریک ایام آغاز  امامت و ولایت حضرت مهدی(عج) اظهار امیدواری کرد تا این جلسات و تلاش ها قدم‌هایی برای اعلام آمادگی ظهور آن حضرت تلقی شود.

    معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان این که در این جلسه تنوع مباحث مطروحه مثبت و حاوی نگاه جامع نگرانه به موضوعات بود که می‌تواند برای توسعه فعالیت‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اثربخش باشد، گفت: بدخواهان ملت ایران در طول یک سال و نیم گذشته مرتبا نقشه خود را به عنوان فشار حداکثری بر ملت ایران روا داشتند و هیچ ابایی از ابراز آن نداشته اند ولی به لطف خداوند و همت مردم هر چه جلوتر آمده‌ایم مشارکت حداکثری بیشتر شد و از آن التهاب و نوساناتی که با اعلام خروج آمریکا از برجام در بازار ارز و تورم بازار کالا پیدا شد دورتر شده ایم و امروز می‌توان با اطمینان عنوان کرد که ضربه پذیری و آسیب پذیری اقتصاد ایران از این گونه عوامل سیاسی- خارجی بسیار کمتر شده است.

    نهاوندیان با اشاره به اینکه پس از نوسانات اقتصادی سال گذشته، شاخص های اقتصادی نشان می‌دهد توانسته ایم از تورم های بالا به نرخ های پایین تر کاهش داشته باشیم، گفت: بر اساس آمار بانک مرکزی نرخ نقطه به نقطه تورم تولیدکننده از ۳۴ درصد به ۲۲ درصد تقلیل پیدا کرده است و  از آنجا که نرخ تورم تولیدکننده، پیشخوان سطح عمومی قیمت هاست، خبر بسیار خوبی است.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه همزمان با کاهش تورم، بخش های مختلف تولیدی از کاهش تولیدی که از سال ۹۷ به وجود آمد در حال خارج شدن هستند و نرخ های مثبتی را در بخش های مختلف از جمله کشاورزی و صنعت شاهد هستیم.

    معاون اقتصادی رییس جمهور ادامه داد: باید بتوانیم در ماه‌های پیش رو تولید و سرمایه گذاری را افزایش بدهیم و هدف اصلی از ستادهای اقتصاد مقاومتی استان‌ها این بوده که ضربه پذیری اقتصاد ایران را کاهش داده و منجر به رشد تولید و سرمایه‌گذاری شود.

    در این جلسه که بدون دعوت از خبرنگاران برگزار شد نمایندگان بخش خصوصی استان قم به بیان دیدگاه‌ها ، نقطه نظرات و مسائل و مشکلات خود در بخش های مختلف کارآفرینی و اشتغالزایی پرداختند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.