×
×

شهرکریمه – برگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌

  • کد نوشته: 33947
  • [ad_1] برگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌ به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عطر تربت که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، اظهار داشت: هرچه داریم از امام حسین(ع) است و زندگی خود را مدیون اباعبدالله(ع) می دانیم. وی با اشاره به اهمیت عزاداری برای […]

    شهرکریمه – برگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌
  • [ad_1]

    برگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌

    برگزاری روضه های خانگی ماه محرم در قم مورد تاکید است‌

    به گزارش شهرکریمه ابوالقاسم مقیمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عطر تربت که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، اظهار داشت: هرچه داریم از امام حسین(ع) است و زندگی خود را مدیون اباعبدالله(ع) می دانیم.

    وی با اشاره به اهمیت عزاداری برای امام حسین(ع) با اشاره به لزوم ترویج هیئت های خانگی بیان کرد: باید ترویج روضه های خانگی مدنظر باشد، کمک به هیئت های مذهبی مورد تاکید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری قم است.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری بیش از ۲ هزار پروژه در سال تعریف کرده است و با یک جدول زمان‌بندی کار خود را پیش می‌برد، تلاش می‌کنیم از ابتدای هرماه برنامه جاری سازمان را به اطلاع مردم برسانیم.

    مقیمی تصریح کرد: اگر سال گذشته هزار و دو هزار مراسم روضه در شهر مقدس قم برگزار می شد امسال باید ۵ هزار روضه خانگی برگزار شود و هیئت های خانگی نیز افزایش پیدا کند و ذکر اهل بیت(ع) در منازل باشد.

    مسابقه کتابخوانی “سلیمانی عزیز” توسط موسسه حماسه یاران برگزار می شود

    وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی “سلیمانی عزیز” توسط موسسه حماسه یاران برگزار می شود، از علاقه مندان به حاج قاسم سلیمانی دعوت می کنم تا در این مسابقه شرکت کنند.

    مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: این سازمان سه هدف را دنبال می‌کند که نخست ارتقای فرهنگ شهروندی و سطح فرهنگ عمومی مردم، ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر که شامل مباحث عفاف و حجاب می‌شود و همچنین حوزه مناسبت‌ها و تعظیم شعائر مذهبی نظیر محرم است.

    مقیمی افزود: باید تلاش شود تا مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی هرچه بیشتر توسعه پیدا کند و در این زمینه فعالان فرهنگی رسالت مهمی بر عهده دارند.

    وی با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب خاطرنشان کرد: این المپیاد با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد استان در حال اجرا است و ۷ هزار نیز نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.