×
×

شهرکریمه – برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در قم در مکان‌های روباز/طبخ غذا در هیئت‌ها نداریم

  • کد نوشته: 33937
  • [ad_1] برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در قم در مکان‌های روباز/طبخ غذا در هیئت‌ها نداریم به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ رضا عزت‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت نحوه برپایی عزاداری سیدالشهدا در استان اظهار داشت: با همت مسئولان و با تلاش هیئت دوستان و علیرغم سختی‌هایی که امسال به‌واسطه شیوع کرونا به وجود […]

    شهرکریمه – برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در قم در مکان‌های روباز/طبخ غذا در هیئت‌ها نداریم
  • [ad_1]

    برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در قم در مکان‌های روباز/طبخ غذا در هیئت‌ها نداریم

    برگزاری مراسمات عزاداری سیدالشهدا در قم در مکان‌های روباز/طبخ غذا در هیئت‌ها نداریم

    به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام‌ رضا عزت‌زمانی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت نحوه برپایی عزاداری سیدالشهدا در استان اظهار داشت: با همت مسئولان و با تلاش هیئت دوستان و علیرغم سختی‌هایی که امسال به‌واسطه شیوع کرونا به وجود آمده است، امسال برنامه‌های عزاداری امام حسین(ع) نسبت به سال خای گذشته با تغییراتی روبرو شده است.

    وی با بیان اینکه عزاداری سیدالشهدا امسال با رعایت سرسختانه نکات بهداشتی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: امیدواریم با همکاری مردم و هیئات عزاداری شاهد برگزاری مراسمات خوب، پرشور و با معرفتی در کشور و استان قم باشیم.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، تصمیمات ستاد مقابله با کرونا را فصل الخطاب تصمیمی گیری‌ها برای برگزاری عزاداری‌ها دانست و افزود: برگزاری مراسمات در فضاهای بسته ممنوع بوده و باید عزاداری‌ها در مناطق روباز و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شود.

     وی با تأکید بر اینکه عزاداران سیدالشهدا باید از ماسک و مواد ضدعفونی استفاده کنند، عنوان کرد: این برنامه‌های عزاداری باید در حداقل زمان ممکن برگزار شود و هیئت‌ها در تلاشند با رعایت نکات ابلاغ‌شده زمینه‌های برگزاری مناسب این مراسمات را مهیا کنند.

    عزت زمانی درباره طبخ غذا و پخش نذورات نیز یادآور شد: امسال طبخ غذا در هیئت‌هایی که مشکلاتی داشته با توجه به اهمیت توجه به‌سلامتی مؤمنان و عزاداران صورت نمی‌پذیرد و این اقدام به‌صورت کمک‌های مؤمنانه در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.