[ad_1] بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد به گزارش شهرکریمه سرهنگ اکبر بختیاری اظهار داشت: به دنبال راه‌اندازی کانون‌ها در نواحی هستیم و با این موضوع به ساماندهی قشر مداح کمک می‌کنیم. وی افزود: هیئت‌های مذهبی استان درزمینهٔ کمک مؤمنانه اقدامات بسیار خوبی انجام دادند و با برنامه‌ریزی مناسب […]

[ad_1]

بسته‌های معیشتی بین 180 مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد

بسته‌های معیشتی بین ۱۸۰ مداح آسیب‌دیده از کرونا در قم توزیع شد

به گزارش شهرکریمه سرهنگ اکبر بختیاری اظهار داشت: به دنبال راه‌اندازی کانون‌ها در نواحی هستیم و با این موضوع به ساماندهی قشر مداح کمک می‌کنیم.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی استان درزمینهٔ کمک مؤمنانه اقدامات بسیار خوبی انجام دادند و با برنامه‌ریزی مناسب در کمک به محرومین استان اهتمام دارند.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم بیان کرد: از ۳۰ هیئت مذهبی استان سرکشی کرده و به مسئولین هیئت‌ها هدیه داده واز اقدامات آن‌ها برای مقابله با کرونا تقدیر کردیم، برخی از هیئت‌ها درزمینهٔ معیشت واردشده و درزمینهٔ ساماندهی گروه‌های امربه‌معروف برنامه‌ریزی داریم.

بختیاری تصریح کرد: برنامه‌های اردویی برای آقایان و بانوان مداح موردتوجه است و درزمینهٔ فضای مجازی کانالی راه‌اندازی شد که بانوان مداح استان درزمینهٔ مقتل شناسی، مداحی و اصول مداحی از دوره‌های ویژه که توسط اساتید کشوری خانم برگزار می‌شود بهره‌مند شوند.

دوره‌های مجازی آموزش مداحی ویژه نوجوانان برگزار می‌شود

وی با اشاره به برنامه‌های بسیج مداحان استان برای کودکان و نوجوانان بیان کرد: دوره‌های مجازی درزمینهٔ تربیت مداح برگزار می‌کنیم، بیش از ۲۵۰۰ هزار عضو بسیج مداحان استان قم هستند.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم عنوان کرد: هیئت اندیشه‌ورز از اساتید و مداحان مشهور استان تشکیل‌شده است و در برنامه‌ها به ما کمک می‌کند، درزمینهٔ گام دوم برنامه‌های بسیار خوبی به همت آن‌ها برگزار شد.

بختیاری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با آسیب‌های کرونا گفت: در مرحله نخست و پیش از عید ۲۵ خانوار شناسایی کردیم و پس از عید ۱۸۰ مداحی که درزمینهٔ کرونا به مشکل برخورده بوده بودند شناسایی‌شده و بسته‌های معیشتی به آن‌ها تحویل داده شد.

وی ادامه داد: به همت بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان در ماه رمضان برای ۱۰۰ خانواده شامل ۳۰۰ نفر افطار توزیع شد، همچنین به مداحانی که با مشکل مالی روبرو شدند کمک‌هایی ارائه شد.

دوره‌های آموزشی و فرهنگی ویژه بانوان مداح استان برگزار می‌شود

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم گفت: امسال دوره‌های ویژه‌ای برای جامعه زنان برگزار می‌کنیم چون قشر عظیمی از مداحان را خواهران تشکیل می‌دهند و در مجالس خانگی برنامه دارند و برای همین موضوع کانون خواهران فعال شد و امسال فعالیت خود را مستقل آغاز می‌کند.

بختیاری بیان کرد: درزمینهٔ فضای مجازی کانالی راه‌اندازی شد تا مداحان ارتباط گرفته و اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان بسیج استان را داشته باشند و درزمینهٔ بصیرت افزایی و گفتمان مقام معظم رهبری با این عزیزان ارتباط خواهیم داشت.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در طرح مؤمنانه خاطرنشان کرد: هیئت فاطمیون در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰ هزار بسته غذایی میان محرومین قم توزیع کرد و هیئت محبین هر شب ۲ هزار پرس غذا توزیع کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]