×
×

شهرکریمه – بسیج در خط مقدم خدمت رسانی بی‌منت به مردم

  • کد نوشته: 23194
  • [ad_1] بسیج در خط مقدم خدمت رسانی بی‌منت به مردم به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، عضو خبرگان رهبری: هفته بسیج یادآور تأسیس این شجره طیبه به ابتکار و امر امام راحل در آذرماه سال ۵۸ است و حقیقتاً این نهاد انقلابی در طول چهل سال اخیر، منشأ تحولات و برکات و دستاوردهای […]

    شهرکریمه – بسیج در خط مقدم خدمت رسانی بی‌منت به مردم
  • [ad_1]

    بسیج در خط مقدم خدمت رسانی بی‌منت به مردم

    بسیج در خط مقدم خدمت رسانی بی‌منت به مردم

    به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم، عضو خبرگان رهبری: هفته بسیج یادآور تأسیس این شجره طیبه به ابتکار و امر امام راحل در آذرماه سال ۵۸ است و حقیقتاً این نهاد انقلابی در طول چهل سال اخیر، منشأ تحولات و برکات و دستاوردهای بسیاری در ابعاد و عرصه‌های گوناگون اعم از فرهنگی و اجتماعی، بهداشتی و درمانی، نظامی و سیاسی و غیره بوده است.

    امروز به فرموده مقام معظم رهبری هر فردی که دغدغه حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به مردم را دارد، در شمار بسیجیان است و از این رو باید گفت که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پشتوانه بسیج ده‌ها میلیونی از آحاد ملت را دارد که با روحیه و تفکر بسیجی مشغول خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف هستند.

    حقیقت امر آن است که بسیج متشکل از نیروهای حزب اللهی، مومن و انقلابی است که الگوی خود را اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به خصوص سیدالشهدا(ع) قرار داده اند و می‌کوشند که سیره و اخلاق و سبک زندگی حضرات معصومین(ع) را در دوران معاصر متجلی نمایند.

    توجه به این نکته از این رو ضروری و حائز اهمیت است که اهل بیت(ع) در همه ویژگی‌های انسانی و اسلامی شاخص و سرآمد بودند که از آن جمله تلاش همه جانبه و خستگی ناپذیر در راستای حل مشکلات مومنان و بلکه آحاد جامعه بشری است و از این حیث بسیجیان به تأسی از ائمه اطهار(ع)، پیشگام خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومیت زدایی هستند.

    نمونه‌های مشهود و بارز حضور و فعالیت مخلصانه بسیج را ما در سال‌های اخیر در قضایایی چون خدمت رسانی به هموطنان سیل زده و نیز عزیزانی که دچار مصیبت زلزله در نقاط مختلف کشور شدند، به عینه مشاهده کرده ایم که چگونه بسیج در کنار دیگر نهادها و اقشار مردمی، در خط مقدم خدمت رسانی بی منت بوده است.

    همچنین در بحث اردوهای جهادی نیز بسیج نقش بسیار ممتازی در راستای خدمت به سازندگی کشور و رفع محرومیت‌ها داشته ، کما این که همچون سال‌های دفاع مقدس، بسیجیان در دفاع از حرم و نیز دفاع از میهن ، سنگ تمام گذاشته اند و حماسه‌های جاودانی در این زمینه خلق کرده اند.

    از سویی با توجه به این که امروز ما در نبرد تمام عیار اقتصادی با دشمن هستیم، باید از همه ظرفیت بسیج در مساله اقتصاد به خصوص اشتغالزایی و رونق تولید که شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری نیز بوده، استفاده کنیم ، ضمن آن که در مسیر کاهش و حل آسیب‌ها و معضلات اجتماعی همچون بیکاری ، فقر، اعتیاد و طلاق و غیره باید از این ظرفیت عظیم، حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.

    اگر نیروی مخلص بسیج همانند سال‌های دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها و میدان‌های نبرد، به میدان بیاید و در رونق و گردش چرخ‌های تولیدی کشور تلاش کند، قطعاً مشکلات کشور به سادگی حل شده و زمینه رضایت خاطر بیشتر مردم و رهبری عزیز فراهم می‌گردد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.