×
×

شهرکریمه – بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان

  • کد نوشته: 27002
  • [ad_1] بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به گزارش شهرکریمه علی جان صادق پور با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: پس از انقلاب اسلامی تحولات زیادی در تمام عرصه‌های خدمات‌رسانی به ویژه در بخش آب و فاضلاب کشور ایجاد شده است. وی با بیان اینکه در ۴۰ […]

    شهرکریمه – بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان
  • [ad_1]

    بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر 44 میلیارد تومان

    بهره برداری از پروژه‌های آبفای قم با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان

    به گزارش شهرکریمه علی جان صادق پور با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: پس از انقلاب اسلامی تحولات زیادی در تمام عرصه‌های خدمات‌رسانی به ویژه در بخش آب و فاضلاب کشور ایجاد شده است.

    وی با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته در صنعت آب و فاضلاب قم نیز شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم، اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز تمام مردم شهرهای استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره پیشرو بودن این شرکت در عرصه خدمت رسانی به مشترکان خاطرنشان کرد: به منظور استمرار و بهبود در ارائه خدمات‌رسانی همواره طرح‌ها و پروژه‌های جدید توسط خادمان مردم در شرکت آب و فاضلاب اجرا و احداث می‌شود.

    وی با بیان اینکه در همین راستا و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۹ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی و عمرانی در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است، گفت: این پروژه‌ها در ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

    صادق پور توسعه و ارتقا تصفیه‌خانه فاضلاب شماره دو قم با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را یکی از این پروژه‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: این تصفیه‌خانه که به علت مشکلات فنی ۴ سال از مدار بهره‌برداری خارج شده بود با مهندسی مجدد، مورد توسعه، و بهسازی و نوسازی قرار گرفت و آماده بهره‌برداری شد.

    وی تولید برق از بیوگاز در تصفیه‌خانه فاضلاب شماره سه قم به میزان ۳.۱ مگاوات را از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری آب و فاضلاب قم برشمرد و گفت: یک نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی نیز در مخازن شکوهیه قم احداث شده است و آماده ورود به مدار است.

    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب منطقه معصومیه به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر، حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه در منطقه علی‌آباد، جفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهر دستجرد، اجرای شبکه آب به طول ۲۴ کیلومتر  در سطح شهر ، راه‌اندازی نرم‌افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) ویژه مراکز ارتباطات ۱۲۲ آبفا و نیز توسعه و بازسازی ایستگاه پمپاژ شکوهیه را از دیگر پروژه‌های افتتاح در دهه مبارک فجر عنوان کرد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.