[ad_1] بیش از ۱۰۰ قمی ایده تعلیم و تربیت کرونایی ثبت کردند/ تمدید مهلت ثبت ایده تا فردا به گزارش شهرکریمه شیرین احیایی امروز با بیان این که این جشنواره ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان سراسر کشور است خاطر نشان کرد: البته دیگر افراد هم به عنوان خانواده فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان می […]

[ad_1]

بیش از 100 قمی ایده تعلیم و تربیت کرونایی ثبت کردند/ تمدید مهلت ثبت ایده تا فردا

بیش از ۱۰۰ قمی ایده تعلیم و تربیت کرونایی ثبت کردند/ تمدید مهلت ثبت ایده تا فردا

به گزارش شهرکریمه شیرین احیایی امروز با بیان این که این جشنواره ویژه فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان سراسر کشور است خاطر نشان کرد: البته دیگر افراد هم به عنوان خانواده فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان می توانند ایده های خود را در این جشنواره ثبت کنند.

تمدید جشنواره تا ۲۱ شهریور ماه

وی افزود: این جشنواره تا بیست و یکم شهریور ماه سال جاری تمدید شده و ایده پردازان برای ثبت ایده های خود در قالب های مختلفی مانند نماهنگ، موشن گرافی، انیمیشن، نقاشی، کاریکاتور، ایده متنی و دیگر قالب های ارائه ایده می توانند به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره های علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان به نشانی Sci-cbo.ir مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: داوری ایده های ثبت شده به دانشگاه فرهنگیان واگذار شده و در دو سطح استانی و کشوری انجام می گیرد، به این شیوه که هر استان دو داور را برای این امر معرفی می کنند تا این داوران بتوانند ایده ها را در پنل های تخصصی پیش بینی شده ارزیابی کنند.

مسؤول علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان قم ادامه داد: البته ایده ها بدون عنوان نام فرد ایده پرداز و استان وی در اختیار داوران قرار می گیرد تا آنان بدون هیچ شائبه ای به قضاوت بنشینند.

ایده های برتر، از انتشار ایده برای عملی شدن تا تقدیرنامه و جایزه نقدی

احیایی با اشاره به این که اداره کل آموزش و پرورش استان قم و دانشگاه فرهنگیان استان از همه ایده پردازان استانی در این رویداد تقدیر می کنند اظهار کرد: علاوه بر این تقدیر عمومی، جوایزی هم به ۵۰ ایده پرداز برتر استان تعلق می گیرد که این جوایز برای فرهنگیان استان شامل ثبت ۱۶ ساعت آموزش ضمن خدمت و همچنین سه میلیون ریال هدیه نقدی است.

وی اضافه کرد: البته علاوه بر این تقدیر در استان، اگر این ایده ها بتوانند به مرحله کشوری نیز راه یابند و در رقابت با دیگر ایده پردازان از دیگر استان ها نیز موفق باشند، در آن مرحله هم مورد تشویق قرار می گیرند.

مسؤول علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان قم تصریح کرد: برگزارکنندگان و حامیان «جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» بر آنند تا ایده های برتر را در کتابچه ای منتشر و زمینه را برای حمایت از این ایده ها و تحقق آن ها فراهم کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]