×
×

شهرکریمه – بیش از ۹۵ درصد هیئت های مذهبی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

  • کد نوشته: 34485
  • [ad_1] بیش از ۹۵ درصد هیئت های مذهبی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های عزاداری استان قم رعایت شده است. وی افزود: هیئت‌های عزاداری به‌خوبی […]

    شهرکریمه – بیش از ۹۵ درصد هیئت های مذهبی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند
  • [ad_1]

    بیش از ۹۵ درصد هیئت های مذهبی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

    بیش از ۹۵ درصد هیئت های مذهبی قم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند

    به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از ۹۵ درصد پروتکل‌های بهداشتی توسط هیئت‌های عزاداری استان قم رعایت شده است.

    وی افزود: هیئت‌های عزاداری به‌خوبی ضوابط بهداشتی را رعایت کردند و هیئت‌هایی که رعایت نکرده و دسته روی داشتند مورد اعتراض مردم قرار گرفتند.

    فرماندار قم بیان کرد: همه دستگاه‌های استان برای برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله(ع) زحمات زیادی را متحمل شدند که شایسته تقدیر است، در این زمینه دستگاه‌های قضایی، امنیتی، انتظامی، شهرداری، سازمان تبلیغات و مرکز بهداشت در این چند روز با تمام وجود تلاش کرده و صحنه ماندگاری را ایجاد کردند.

    حیدری عنوان کرد: می‌توان گفت کمتر از تعداد انگشتان دست و فقط پنج هیئت ضوابط بهداشتی را رعایت نکردند ولی درمجموع عزاداران حسینی، دستگاه‌ها و هیئت‌های عزاداری با همه افتخار پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.

    وی تصریح کرد: نهاد دین با نهاد علم در اوج صداقت، اخلاص، محبت، همکاری و همیاری قرار دارند که این موضوع مدیون مقام معظم رهبری است که این تعامل را ایجاد کردند.

    فرماندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی خاطرنشان کرد: امیدواریم علم نیز به کمک مردم بیاید و از ویروس منحوس کرونا راحت شویم.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.