×
×

شهرکریمه – بیماران دیابتی به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ویزیت می‌شوند

  • کد نوشته: 22195
  • [ad_1] بیماران دیابتی به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ویزیت می‌شوند به گزارش شهرکریمه محمود پرهام گفت: هفته ملی دیابت از ۱۸ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت که طی این هفته طرح، ویزیت رایگان بیماران دیابتی انجام خواهد شد. وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری […]

    شهرکریمه – بیماران دیابتی به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ویزیت می‌شوند
  • [ad_1]

    بیماران دیابتی به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ویزیت می‌شوند

    بیماران دیابتی به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ویزیت می‌شوند

    به گزارش شهرکریمه محمود پرهام گفت: هفته ملی دیابت از ۱۸ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت که طی این هفته طرح، ویزیت رایگان بیماران دیابتی انجام خواهد شد.

    وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر که در دستور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز قرار گرفته است، طرح ویزیت رایگان بیماران دیابتی در هفته ملی دیابت در دستور کار قرار گرفت.

    معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: هدف از اجرای این طرح، ترویج و آشنایی عموم جامعه با خدمات ارائه شده سلامت و همچنین پیشگیری، کنترل و درمان دیابت در سطح استان است.

    پرهام تأکید کرد: این طرح در بیمارستان‌های شهدا، کامکار، شهید بهشتی و نکویی هدایتی فرقانی قم در حال اجرا است که همشهریان می‌توانند مراجعه و به صورت رایگان ویزیت شوند.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.