×
×

شهرکریمه – بی‌تدبیری برخی مدیران اقتصادی گریبانگیر صنعتگران شده است / تهدید به خودسوزی در یکی از ادارات اقتصادی قم

  • کد نوشته: 24722
  • [ad_1] به گزارش شهرکریمه حال صنعتگران و فعالان اقتصادی قم خوب نیست و بی‌تدبیری و اهمال برخی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی سبب ایجاد مشکل در فعالیت‌های آن‌ها شده است. خبرنگار شهرکریمه باخبر شده است که یکی از ادارات پر مراجعه اقتصادی قم علی رغم ظرفیت و نقش پررنگی که در حل مشکلات صنعتگران و فعالان […]

    شهرکریمه – بی‌تدبیری برخی مدیران اقتصادی گریبانگیر صنعتگران شده است / تهدید به خودسوزی در یکی از ادارات اقتصادی قم
  • [ad_1]

    بی‌تدبیری برخی مدیران اقتصادی گریبانگیر صنعتگران شده است / تهدید به خودسوزی در یکی از ادارات اقتصادی قم

    به گزارش شهرکریمه حال صنعتگران و فعالان اقتصادی قم خوب نیست و بی‌تدبیری و اهمال برخی از مدیران دستگاه‌های اقتصادی سبب ایجاد مشکل در فعالیت‌های آن‌ها شده است.

    خبرنگار شهرکریمه باخبر شده است که یکی از ادارات پر مراجعه اقتصادی قم علی رغم ظرفیت و نقش پررنگی که در حل مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی دارد، خود به گلوگاه ایجاد مشکل تبدیل شده است.

    براساس گزارشات رسیده در طی هفته‌های گذشته یکی از صنعتگران مستقر در یکی از قطب‌های اقتصادی استان وارد اداره (نام اداره محفوظ است) شده و پس از حل نشدن مشکل خود، تهدید به خودسوزی کرده است.

    در ماه‌های گذشته چندین خودسوزی در بین جانبازان قم اتفاق افتاد که سبب واکنش منفی افکار عمومی شد و پس از وارد کردن خدشه بسیار به چهره قم، به تغییر مدیرکل بنیاد شهید و جانبازان قم ختم شد که البته نوشدارو پس از مرگ ۴ جانباز قمی بود.

    به نظر می‌رسد دستگاه‌های نظارتی این بار باید قبل از وقوع حوادث دردناکی چون خودسوزی وارد عمل شده و ضمن رفع گلوگاه‌های اقتصادی، با مدیران نالایق و کم‌کار که با بی‌تدبیری سبب ایجاد ضرر برای فعالان اقتصادی و هزینه برای جامعه می‌شوند، برخورد جدی کنند.

    انتهای پیام / ۱۰۵

     

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.