[ad_1] تأکید شهردار قم بر ‌ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به مرکز شهر به گزارش شهرکریمه شامگاه دوشنبه درصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور اعضای شورا و شهردار قم در ساختمان شهید باکریان برگزارشده  از نشان قم رونمایی شد. در ابتدای جلسه لایحه اخذ مجوز نرخ صدور مجوز ورود و […]

[ad_1]

تأکید شهردار قم بر ‌ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به مرکز شهر

تأکید شهردار قم بر ‌ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به مرکز شهر

به گزارش شهرکریمه شامگاه دوشنبه درصد و هجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که با حضور اعضای شورا و شهردار قم در ساختمان شهید باکریان برگزارشده  از نشان قم رونمایی شد.

در ابتدای جلسه لایحه اخذ مجوز نرخ صدور مجوز ورود و تردد اتوبوس‌های توریستی در سطح شهر به ازای زمان توقف  قرائت و بررسی شد.

این لایحه باوجود نظر موافق کمیسیون برای بررسی بیشتر به کمیسیون عودت داده شد.

روح‌الله امراللهی با توجه به راه‌اندازی سامانه تردد اتوبوس‌های توریستی در سطح شهر و لزوم تعیین وضعیت نرخ تردد آن‌ها اظهار داشت: کمیسیون عمران و حمل‌ونقل با تغییراتی در لایحه با آن موافقت کرده اما نیاز به مشخص شدن مقصد ورود اتوبوس‌ها در هنگام اخذ مجوز است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر قم مبنای این لایحه را تقاضای جامعه هتلداران عنوان کرد و گفت: هزینه‌های مشخص‌شده  برای اخذ مجوز را هتلداران پرداخت می‌کنند.

شهردار قم با تأکید بر لزوم قرار دادن ساماندهی به‌عنوان مبنای اصلی ورود به مرکز شهر تصریح کرد: متأسفانه با آشفتگی در مرکز شهر مواجه بوده و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رسیدگی شود.

مرتضی سقاییان نژاد گفت: قوانین ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به داخل شهر باید اعمال‌شده و اتوبوس‌های خارجی فقط اجازه ورود به پارک‌سوار را داشته باشند.

در ادامه عباس ذاکریان خاطرنشان کرد: هدف از تصویب این لایحه ساماندهی اتوبوس‌ها در مرکز شهر بوده و ناقض ممنوعیت ورود اتوبوس‌های بین‌شهری به شهر نخواهد بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تأکید کرد: محدوده ورود اتوبوس‌ تا هتل بوده و باید پس از پیاده شدن مسافران به پارک‌سوار مراجعه کند و اجازه تردد در شهر را نخواهد داشت.

سپس لایحه اخذ مجوز اعمال مساعدت به مبلغ یک میلیارد ریال به سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) برای اردوگاه درمان،کار و صیانت کرامت معتادان متجاهر موردبررسی قرار گرفت و با نظر موافق کمیسیون تصویب شد.

لایحه اخذ مجوز اعمال مساعدت به مبلغ ۱۰۵ میلیون تومان به مجتمع فرهنگی تربیتی توحید نیز موردبررسی قرار گرفت و با نظر موافق کمیسیون تصویب شد.

در پایان جلسه نیز از نشان قم رونمایی شد.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]