×
×

شهرکریمه – تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه

  • کد نوشته: 26619
  • [ad_1] تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه به گزارش شهرکریمه همایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام فاطمیه و سوگواره یاس نبوی، قبل از ظهر جمعه در مجتمع فرهنگی – آموزشی امامزاده سید علی علیه السلام برگزار شد. در این همایش حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان […]

    شهرکریمه – تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه
  • [ad_1]

    تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه

    تجلیل از خانواده شهیدان مقاومت در همایش مبلغان اعزامی فاطمیه

    به گزارش شهرکریمه همایش بزرگ مبلغان اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام فاطمیه و سوگواره یاس نبوی، قبل از ظهر جمعه در مجتمع فرهنگی – آموزشی امامزاده سید علی علیه السلام برگزار شد.

    در این همایش حجت‌الاسلام عادل معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف، سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم، نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع عظام تقلید، معاونان سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام، جمعی از مدیران اوقاف و خانواده شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و مظفرزاده حضور داشتند.

    در ابتدا حجت‌الاسلام هادی شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف طی سخنانی با بیان اینکه بیش از هزار و یکصد نفر از روحانیون به عنوان مبلغان سازمان اوقاف در فاطمیه امسال به مناطق مختلف اعزام می‌شوند گفت: از ۸۵۰ نیت ثبت شده در موقوفات، تعداد کمی برای اقامه عزای فاطمیه شناسایی شده‌اند و این مناسبت همیشه مظلوم بوده است.

    در ادامه و بعد از پخش نماهنگی پیرامون شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مادر شهید شهروز مظفرزاده از شهدای مقاومت به بیان خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و سپس عباس ایرانمنش مسئول دفتر و سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی سخنرانی کرد.

    وی با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از ۴۰ سال از عمرش را در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل سپری کرد گفت: اگر بخواهم شهید سلیمانی را در یک واژه توصیف کنم باید بگویم به معنای واقعی کلمه یک مرد جهادی بود.

    مداحی حاج عباس حیدرزاده به مناسبت ایام فاطمیه بخش دیگر این همایش بود و پس از آن آیت الله العظمی جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید به سخنرانی پرداخت.

    وی با بیان اینکه یکی از مهمترین خدمات حضرت زهرا سلام الله علیها، تثبیت مسئله ولایت بوده است گفت: ایشان به صورت عملی به تثبیت تشیع پرداختند و می‌توان گفت بیشترین نقش را در این زمینه داشته‌اند.

    در انتهای این مراسم و با حضور مهمانان حاضر، از خانواده شهیدان مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهید شهروز مظفرزاده تجلیل شد.

    شهید مظفرنیا می‌گفت در کار ما خستگی وجود ندارد

    مادر شهید شهروز مظفرنیا در این همایش اظهار کرد: فرزندم ارتباط عمیق معنوی با من داشت و همیشه هوای من را داشت.

    وی افزود: شهید شهروز مظفرنیا احترام و محبت عمیقی به خانواده‌اش داشت و گذشت و فداکاری را سرلوحه زندگی‌اش قرار داده بود.

    مادر شهید مظفرنیا با بیان اینکه یک روز از او پرسیدم چرا خسته نمی‌شوی گفت: او می‌گفت خستگی در کار ما معنا ندارد و ما باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نهایت تلاشمان را بکار بگیریم.

    وی ادامه داد: شهروز هیچ وقت نماز و سایر عباداتش را ترک نکرد و همیشه به موقع انجام می‌داد، فقط دوستانش گفته بودند یک بار که برای درمان مصدومیت و جراحات ناشی از جنگ به پزشک مراجعه کرده بود مجبور شده بود روزه نگیرد.

    مادر شهید مظفرنیا خاطرنشان کرد: یاد و خاطره پسرم را هیچگاه فراموش نمی‌کنم چون او بین فرزندانم چیز دیگری بود و جای خالی‌اش همیشه احساس می‌شود.

    انتهای پیام / ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.