×
×

شهرکریمه – تجلیل مراجع و علما از جایگاه سپهبد سلیمانی‌

  • کد نوشته: 25997
  • [ad_1] تجلیل مراجع و علما از جایگاه سپهبد سلیمانی‌ به گزارش شهرکریمه آیت‌الله جعفر سبحانی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان مجاهدش در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی موجی جهانی در کشورهای آزادی‌خواه ایجاد کرده است و جبهه […]

    شهرکریمه – تجلیل مراجع و علما از جایگاه سپهبد سلیمانی‌
  • [ad_1]

    تجلیل مراجع و علما از جایگاه سپهبد سلیمانی‌

    تجلیل مراجع و علما از جایگاه سپهبد سلیمانی‌

    به گزارش شهرکریمه آیت‌الله جعفر سبحانی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان مجاهدش در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) اظهار داشت: شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی موجی جهانی در کشورهای آزادی‌خواه ایجاد کرده است و جبهه مقاومت در سراسر دنیا سوگوار این شهید گران‌قدر شده‌اند.

    مرجع تقلید شیعیان سردار سلیمانی را از مصادیق مجاهدان جان‌برکف نامید و افزود: سردار شهید سلیمانی تا آخرین‌نفس بر سر عهد و پیمان خود ایستاد و در آخر هم به آرزوی خود که شهادت درراه خدا بود رسید.

    وی سردار شهید سلیمانی را مجاهدی برشمرد که در راستای جهاد در راه خدا از همه‌چیز خود گذشت و تأکید کرد: این شهید بزرگوار تمام عمر خود را درراه اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان‌های آن گذراند و در این مسیر فداکاری‌های بسیاری نیز کرد.

    آیت‌الله سبحانی با اشاره به عرض ارادت میلیون‌ها نفر در تشییع این شهید بزرگوار خاطرنشان کرد: این وفاداری و ایثار شهید سلیمانی سبب شده ‌که حالا مردم بسیاری برای عرض ارادت و ادب به ایشان به خیابان‌ها آمده‌اند.

    وقاحت دشمنان اسلام در شهادت سردار سلیمانی

    آیت‌الله جوادی آملی نیز در مراسم تشییع شهید سلیمانی و یاران شهیدش این حضور را نشانه‌ای برای آمادگی مردم برای حمایت و پشتیبانی از نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: دشمن در این اقدام تروریستی خود و با به شهادت رساندن سردار سلیمانی و یاران شهیدش هتک حرمت و وقاحت را به سرحد اعلی رساند.

    مرجع تقلید شیعیان حضور پرشور مردم قم و سایر شهرها را  در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و یارانش را نشانه وفاداری مردم دانست و اضافه کرد: امروز مردم ایران برای حفظ اسلام و انقلاب و جهاد درراه خدا گسترده و پرشور در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور پیدا کردند.

    آیت‌الله نوری همدانی نیز در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی با توجه به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی آن را نتیجه اخلاص خود شهید عنوان کرد  و گفت: این عظمت جایگاه و مقام بلندمرتبه‌ای است که خداوند تنها آن را به بندگان مخلص خود می‌دهد و این از نعمتی بود که شامل حال این شهید بزرگوار شده است.

    سردار سلیمانی ذوب‌شده در رهبر انقلاب بود

    مدیر حوزه‌های علمیه  نیز در مراسم وداع با پیکر شهدای مقاومت در قم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سلیمانی تأکید کرد: تعهد و تقید شهید سردار سلیمانی  به مسائل اخلاقی از ویژگی‌های برجسته او بود و متعلق به یک ملت نبود و شخصیتی جهانی داشت.

    آیت‌الله اعرافی با ابراز اینکه سردار سلیمانی تفکر جهانی و بین‌المللی  داشت درباره شخصیت چندوجهی این شهید افزود: علاوه بر جنبه نظامی شخصیت سردار سلیمانی این شهید بزرگوار ازنظر فرهنگی نیز شخصیت برجسته‌ای بود.

    مدیر حوزه‌های علمیه راجع به ولایتمداری شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار ذوب‌شده در رهبر معظم انقلاب بود و همواره از هدایت ایشان بهره‌مند می‌شد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.