×
×

شهرکریمه – تدوین ماموریت های جدید در طرح شهید سلیمانی در قم

  • کد نوشته: 37418
  • [ad_1] تدوین ماموریت های جدید در طرح شهید سلیمانی در قم به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری امروز با بیان این که فعالیت های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در قم به دلیل روند نزولی ابتلا و بستری کرونایی، کاهش داشته است اظهار کرد: امروز و پس از حدود یک ماه و نیم از آغاز طرح […]

    شهرکریمه – تدوین ماموریت های جدید در طرح شهید سلیمانی در قم
  • [ad_1]

    تدوین ماموریت های جدید در طرح شهید سلیمانی در قم

    تدوین ماموریت های جدید در طرح شهید سلیمانی در قم

    به گزارش شهرکریمه مرتضی حیدری امروز با بیان این که فعالیت های قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در قم به دلیل روند نزولی ابتلا و بستری کرونایی، کاهش داشته است اظهار کرد: امروز و پس از حدود یک ماه و نیم از آغاز طرح محله محور شهید قاسم سلیمانی باید اذعان کرد که این طرح در استان قم با شبکه و ساختار کاملی به فعالیت خود ادامه می دهد.

    وی افزود: البته این کاهش فعالیت ها سبب شده تا همکاران و دست اندرکاران این طرح به فکر پیشنهاد مأموریت های جدید برای این طرح و جهت اجرا در محله های قم باشند، پیشنهادهایی که در هفته آینده ارائه خواهد شد.

    فرماندار قم در عین حال به تداوم فعالیت تیم های مراقبتی، نظارتی و حمایتی در این طرح اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۳۳ نیروی فعال از بسیج، مرکز بهداشت و هلال احمر در قالب ۴۱ تیم رهگیری نیز با وظایف مشخصی مانند رهگیری افراد بیمار و اطرافیان آن ها، قرنطینه بیماران در منزل و یا مرکز قرنطینه قم و همچنین ارائه بسته های آموزشی به خانواده بیماران مشغول خدمت رسانی هستند.

    حیدری خاطر نشان کرد: ۲۴ تیم مراقبتی متشکل از ۵۱ نیروی مرکز بهداشت قم در این طرح مشارکت فعال دارند که در روزهای اخیر، ۸۰ مورد مراقبتی را در استان به اجرا گذاشته اند.

    وی یادآور شد: تست های رپید یا سریع کرونا نیز که در مدت نیم ساعت، مبتلا بودن یا نبودن افراد را مشخص می سازد، در طرح شهید سلیمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

    انتهای پیام/ ۱۳۷

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید