[ad_1] تعامل با جهان غرب هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نمی‌کند به گزارش شهرکریمه شهریار زرشناس ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تعامل با جهان غرب هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نمی‌کند. وی افزود: برخی مسئولان می‌گویند شعار […]

[ad_1]

تعامل با جهان غرب هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نمی‌کند

تعامل با جهان غرب هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نمی‌کند

به گزارش شهرکریمه شهریار زرشناس ظهر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در سالن همایش موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تعامل با جهان غرب هیچ گره‌ای از مشکلات کشور باز نمی‌کند.

وی افزود: برخی مسئولان می‌گویند شعار مرگ بر آمریکا و مواضع انقلابی سبب تشدید فشارهای غرب می‌شود و ما باید با آن‌ها تعامل سازنده داشته باشیم که این سخنی نادرست است.

عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه دشمن به دنبال القای ناامیدی در کشور است، ادامه داد: برخی افراد شبهه افکنی می‌کنند که در زمان پهلوی اقتصاد کشور بهتر بود ولی در آن زمان نیز شاهد تورم ۵۰ درصدی بودیم به‌طوری‌که وضعیت اقتصاد بهتر از این نبود.

ورود هیئت اندیشه‌ورز مجلس خبرگان به پیشرفت و پسرفت‌ها در ‌مسیر حرکت انقلاب اسلامی ‌

 زرشناس ادامه داد: نظام سلطه از طریق اقتصاد درصدد آن است که کشورهای مختلف را تحت استعمار و استثمار خود قرار دهند، بنابراین باید در برابر آن‌ها مقاومت کرد.

وی گفت: اقتصادی که این کشورها برای ایران درست کردند همیشه گرفتار بیکاری است و علاوه بر این تورم هم در این سیستم وجود دارد که برخی از زمان‌ها بیش‌ازحد بالا می‌رود.

انتهای پیام/ ۱۳۷

[ad_2]