×
×

شهرکریمه – تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات

  • کد نوشته: 23401
  • [ad_1] تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات امام جواد( ع) استانداری قم، با حضور اعضای هیات‌های نظارت و بازرسی و ستاد انتخابات استان و شهرستان و بخش‌های استان برگزار شد، با بیان ابعاد بین المللی انتخابات و […]

    شهرکریمه – تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات
  • [ad_1]

    تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات

    تعامل و هم افزایی مجریان و ناظران در برگزاری انتخابات

    به گزارش شهرکریمه بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن جلسات امام جواد( ع) استانداری قم، با حضور اعضای هیات‌های نظارت و بازرسی و ستاد انتخابات استان و شهرستان و بخش‌های استان برگزار شد، با بیان ابعاد بین المللی انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری ، اظهار کرد: تعامل و هماهنگی همه بخش‌ها و مجریان برگزاری انتخابات از ضروریات اجرای انتخابات است .

    استاندار قم به تکالیف قانونی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان‌ها اشاره کرد و افزود: حضور افراد متدین، باتجربه و متعهد در این هیات‌ها نوید برگزاری سالم و قانونمند انتخابات را می دهد.

    سرمست با بیان تجربیات برگزاری انتخابات، اضافه کرد: مسؤولان مکلف به اجرای دقیق وظایف قانونی خود در انتخابات هستند و باید از هرگونه جانب داری در راستای برگزاری انتخابات پرشور ، سالم و باشکوه اهتمام ورزند .

    وی اولویت استان را ایجاد فضای امن و سلامت در انتخابات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه همگرایی و هماهنگی لازم بین اعضای برگزاری انتخابات و هیات‌های نظارت و بازرسی بخوبی شکل گرفته است.

    استاندار قم به اشاره به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری گفت : از الزامات برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم اجرای دقیق قانون برگزاری انتخابات در مراحل مختلف است. 

    مقام عالی دولت در استان به بروز بحران‌های مختلف در طول سال‌های گذشته در کشور اشاره و ابراز کرد: دشمنان نظام در هر زمان مترصد فرصتی هستند تا با ضربه به نظام و کشور به اهداف شوم خود دست یابند که خوشبختانه با عمل به منویات مقام معظم رهبری توجه به اصل قانون اساسی و نیز تعامل همه جانبه از تمام این بحران‌ها با اقتدار عبور کرده‌ایم.

    استاندار قم جایگاه بین المللی قم و لزوم برگزاری انتخابات در طراز جایگاه ویژه قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در انتخابات سال جاری با توجه به حضور بزرگان و علما و مراجع معظم در قم، و تعامل  ارکان قوای سه گانه در استان و نیز نقش نیروهای مردمی، در خاستگاه انقلاب اسلامی صحنه‌های پر شور انتخابات را نمایش می دهیم.

    وی همچنین با تاکید بر تکلیف مسؤولان استان در برقراری امنیت و سلامت در انتخابات، بیان داشت: در چنین شرایطی، زمینه رقابت سالم و انتخاب آگاهانه و با اطمینان مردم فراهم می شود و در نتیجه آن حضور حداکثری مردم و بازتاب اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: تعامل و هم افزایی بین ستاد انتخابات و اعضای هیات نظارت بطور مستمر زمینه سازی برگزاری انتخالات در مسیر اهداف کلان نظام در انتخابات خواهد بود.

    انتهای پیام/ ۱۱۰

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.